qvarnhill Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Kanske jag hamnat galet nu men skjuter ändå... Nå'n som på rak arm vet hur man skruvar ihop handtagshalvorna på en swingblade? Ja, jag vet hur man gör men med vad? Har försökt lista ut om det är insex eller möjligen torx i ytte-pytt dimension men hittar inget som jag tycker passar. Främre fästningen har glappat upp och jag tänkte vara lite slug och dra ihop skaftet INNAN det rasar alldeles och man skär fingrarna av sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Jag kan meddela att det är torx, T9. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qvarnhill Posted September 3, 2016 Author Share Posted September 3, 2016 Kanon, tack för hjälpen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusN Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Enligt krämaren skulle den vara jättelätt att ta isär och rengöra. Och det var den men han glömde nämna att det var ganska pilligt att få ihop den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts