ozzy Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Här kan vi diskutera allt om jakt, så passar det inte in under Högvilt, Småvilt & Fågeljakt så är här en bra plats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bengus Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Hum, sydafrika? Någon som varit där och kan rekomendera någon Resort eller plats man ska besöka. Jag har en massa Eurobonuspoäng som jag måste göra slut på och varför inte förena nytta med nöje och förlägga en jaktresa ner dit? Någon som är sugen på att hänga på kanske? Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erkon Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 När jag jobbat några år och har råd hänger jag mer än gärna med, men för tillfället blir det kärvt......kanske ska ta en lott i helgen.. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dptrapper Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Mats... Vem vann egentligen rovdjurtävlingen? Lite nyfiken e man ju : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest torson Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Sydafrika, man blir ju lite sugen efter att ha sett programmen på tv4+. Undrar hur jakttiderna är där nere? Jag menar då vi har höst har de vår och då vi har vinter har de sommar. Kanske bästa tiden är då vi har sen vinter eller vår ... Vad kostar ett sådant äventyr då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 Sydafrika, man blir ju lite sugen efter att ha sett programmen på tv4+. Undrar hur jakttiderna är där nere? Jag menar då vi har höst har de vår och då vi har vinter har de sommar. Kanske bästa tiden är då vi har sen vinter eller vår ... Vad kostar ett sådant äventyr då? Ta kontakt med mig ska du få alla uppgifter och priser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Sydafrika, man blir ju lite sugen efter att ha sett programmen på tv4+. Undrar hur jakttiderna är där nere? Jag menar då vi har höst har de vår och då vi har vinter har de sommar. Kanske bästa tiden är då vi har sen vinter eller vår ... Vad kostar ett sådant äventyr då? Har inte suget blivit starkt nog ännu ?Kontakta mig om du är intresserad. Referenser finns om du vill ha det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Antilopjakt i Sydafrika inkl 4 vilt, flyg tillkommer 16700 Sek. Intresserad så åker vi juni-juli 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RW Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Antilopjakt i Sydafrika inkl 4 vilt, flyg tillkommer 16700 Sek. Intresserad så åker vi juni-juli 2007 Vilka vilt? Vilket område? Du kan PMa mig detaljerna om du vill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Vilka vilt? Vilket område? Du kan PMa mig detaljerna om du vill.Du har PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboX Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Hum, sydafrika? Någon som varit där och kan rekomendera någon Resort eller plats man ska besöka.Jag har en massa Eurobonuspoäng som jag måste göra slut på och varför inte förena nytta med nöje och förlägga en jaktresa ner dit? Någon som är sugen på att hänga på kanske? Bengt Ta kontakt med Restuta.com om du är intreserad av jakt i sydafrika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanja05 Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 amakulu jun o juli 07 hur skall du få rätt i det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 amakulu jun o juli 07 hur skall du få rätt i det.Ta o läs när det är skrivet ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amakulu Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Ta kontakt med Restuta.com om du är intreserad av jakt i sydafrikaTänker jag nog inte göra ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanja05 Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Jag lär mig alldrig åker alltid dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vestjakt Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Vad betyder det olika färgerna i den här kartan över olika älgskötselområden ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxW Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Vad betyder det olika färgerna i den här kartan över olika älgskötselområden ? ÄSO 2014_620px.jpg En kvalificerad gissning är att varje färg motsvarar ett ÄSO. Vita områden är troligen licens el oreggade områden. Ser ut som en webGIS karta.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts