Hoppa till innehåll

Öppen älgbana i december


klagge

Recommended Posts

Hej!

någon som vet en öppen älgbana den här tiden på året? Måste märkesskjuta ett brons inför en jakt 29 december, skyttet är inget problem men bana verkar vara det. Någon som vet var man kan skjuta? Befinner mig Stockholm. Vore trist att missa jakten bara för att man inte hittar en öppen bana :unsure:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tänk vad enkelt allt blir när man är ute i tid ;)

Jag tror det mesta är stängt nu. Kan man inte skjuta godkänt på Virå ? Har för mig jag har sett det är möjligt.....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

39 minutes ago Dansken sa:

Tänk vad enkelt allt blir när man är ute i tid ;)

Jag tror det mesta är stängt nu. Kan man inte skjuta godkänt på Virå ? Har för mig jag har sett det är möjligt.....

Det fattade jag som att man kunde iallafall när jag va där och pratade lite med dom härom veckan. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

virå är säkert rätt dyrt för att bara skjuta medalj. om det går att dela upp det på flera så är det bara att höra av sig så kan jag nog fixa ett par pers som kan komma dit och panga lite. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Brons??? 

Skjut guld istället ;)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

2 hours ago klagge sa:

Hej!

någon som vet en öppen älgbana den här tiden på året? Måste märkesskjuta ett brons inför en jakt 29 december, skyttet är inget problem men bana verkar vara det. Någon som vet var man kan skjuta? Befinner mig Stockholm. Vore trist att missa jakten bara för att man inte hittar en öppen bana :unsure:

Kanske kan fixa  en session uppe i värmland.;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...