Abex Posted December 8, 2016 Posted December 8, 2016 Bra jobbat, alltid kul att läsa om er som gör eftersök! 1 Quote
HuggyBear Posted December 9, 2016 Posted December 9, 2016 Bra jobbat å Skarp tik må jag säga! Va är de för ras? Quote
ECjakt_ Posted December 10, 2016 Author Posted December 10, 2016 12 hours ago HuggyBear sa: Bra jobbat å Skarp tik må jag säga! Va är de för ras? Tack så mycket Det är kul när det går bra och man kan avsluta lidandet för ett vilt Tiken min är en är en blandras som är 25%karelare/REL?, 25% Hälleforsare och 50% "väst-laika". Man är osäker på vad hon egentligen är för något då pappan är uppfödd i Ryssland och man vet inte riktigt vad för laika han är. Men till 50% är hon något Laika-aktigt i alla fall. Quote
ECjakt_ Posted December 10, 2016 Author Posted December 10, 2016 (edited) Här är en bild på älgkalven. Ursäkta det värdelösa kortet men det är det enda jag har tyvärr.. Edited December 10, 2016 by ECjakt_ Quote
ECjakt_ Posted December 10, 2016 Author Posted December 10, 2016 Och där råkade jag ta bort bilden.... Måste ta o lära mig den här nya datamaskinen snart Quote
Recommended Posts