Hoppa till innehåll

Knipjakt 2016


culot

Recommended Posts

22 minutes ago Dansken sa:

Där är många goda middagar 👍 Jättegrattis

Jag är lite avundsjuk (på det goda sättet) på er 😉

Ikväll får vi tvinga i oss en seg älgfile med lite rotfrukts gratäng till och en

”smula ” vin 😜  Men imorgon ska vi göra Dansk Sjömansbiff på Knipa som har blivit en tradition.  Hade du inte bott så långt ifrån så hade jag kunnat ta med mig lite knipa till jobbet på måndag, ingen polare eller dyl som har ärende i Södertälje ? 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago culot sa:

Ikväll får vi tvinga i oss en seg älgfile med lite rotfrukts gratäng till och en

”smula ” vin 😜  Men imorgon ska vi göra Dansk Sjömansbiff på Knipa som har blivit en tradition.  Hade du inte bott så långt ifrån så hade jag kunnat ta med mig lite knipa till jobbet på måndag, ingen polare eller dyl som har ärende i Södertälje ? 

Kan nog lösa sig. Jobbar i Södertälje. brukar vara på plats Tisdag- Onsdag, resten jobbar jag hemifrån. Ska till dottern nästa helg, hon bor granngårds med Dansken. Får väl bli en fryst variant, åtminstone sen jag fått hem dom.

Så möjligheten finns om Dansken vill ha lite Knippor.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago Mulle mek sa:

Så möjligheten finns om Dansken vill ha lite Knippor.

Skojar du? Jag har setat och funderat på att åka till Södertelje själv på måndag med anledning av detta.

2 hours ago culot sa:

Hade du inte bott så långt ifrån så hade jag kunnat ta med mig lite knipa till jobbet på måndag, ingen polare eller dyl som har ärende i Södertälje ? 

👍

Nu ska jag hitta en kock som kan laga dom som min mor gjorde.....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

16 minutes ago Dansken sa:

Skojar du? Jag har setat och funderat på att åka till Södertelje själv på måndag med anledning av detta.

👍

Nu ska jag hitta en kock som kan laga dom som min mor gjorde.....

Det fixar vi. @culotskickar ett PM med telefonnummer kan vi höras i morgon.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...