tecan03 Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Hej! Har nu 99% beslutat mig för en beretta 686 white onyx sporting i kaliber 12 (ny). Skulle bara vilja få lite tankar och inputs innan jag köper den så jag slipper ångra ihjäl mig efter! Jag tycker att den har en fin balans och verkar passa mig bra. Dock hörde jag att det var en utgående modell? Stämmer det? Och dessutom hörde jag att det väntas en prishöjning på berettas? Är det bara hos just min vapenhandlare eller generellt tro? Sista frågan: Min vapenhandlare vill ha 17 990 kr för den. Är det ett bra eller dåligt pris? Tack så mycket på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andershermansson7 Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Har haft en "Black Sporting" var mkt nöjd 682 pipor har jag för mig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tecan03 Posted January 25, 2017 Author Share Posted January 25, 2017 Okej låter bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmt Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 4 hours ago tecan03 sa: Dock hörde jag att det var en utgående modell? Stämmer det? Sannolikt. 686ans dagar är förmodligen räknade iom 690-systemet börjar breddas. 4 hours ago tecan03 sa: Och dessutom hörde jag att det väntas en prishöjning på berettas? Förmodligen, det är dags för en priskorrigering. 4 hours ago tecan03 sa: Sista frågan: Min vapenhandlare vill ha 17 990 kr för den. Är det ett bra eller dåligt pris? Känns som ett ganska normalt pris för modellen om den köpts in i fjol eller så. /T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tecan03 Posted January 26, 2017 Author Share Posted January 26, 2017 Ok tack. Vet någon vad som skiljer 686 white onyx med 686 silver pigeon? https://www.jakt.se/beretta-686-sp-i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmt Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 1 hour ago tecan03 sa: Ok tack. Vet någon vad som skiljer 686 white onyx med 686 silver pigeon? https://www.jakt.se/beretta-686-sp-i I grund och botten bara gravyren..... 686 Silver Pigeon har förekommit i en termosiaforiskt massa olika utföranden så skillnader utöver gravyren går inte att lista med lindrig arbetsinsats. /T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tecan03 Posted January 26, 2017 Author Share Posted January 26, 2017 Okej tack! det var som jag hade läst alltså på någon annan tråd alltså. Blir nog dendär onyxen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts