Jump to content

Izzas skada och sen vart det valpar oxå.

faxe

Recommended Posts

38 minutes ago faxe sa:

Oj vad du kommer att missa:rolleyes:. Men risken är ju överhängande att du kommer få jaga med en i alla fall, då jag nog inte kommer att kunna låta bli att spara enB).

DSC_0034.thumb.JPG.421ca8b3ee97a20896636751ac142c87.JPG

Den där lilla krabaten är ritkitg söt o inte verkar den ha några svarta klor heller för dom ogillar jag när man inte ser pulpan.:thumbsup: Den hade jag kunnat tänka mig ta om jag hade varit frisk i foten men nu blir det inte så.:(

Det lutar åt en av de ljusa om någon av dom är tik. Fått för mej att den skulle synas bäst ibland tynne o snår :)

Jag tror detta blir skitroliga hundar så det var inte enkelt att passa.. Samtidigt, hunderiet är på tok för allvarligt för att inte vara helt säker i anskaffandet. Kan ju bli så att vi kommer och hälsar på när/om du får någon hane över när de blir lite äldre :huh::D Och nej, hustrun läser inte här ;)

• Like 1

7 hours ago Ken1 sa:

Det lutar åt en av de ljusa om någon av dom är tik. Fått för mej att den skulle synas bäst ibland tynne o snår :)

De röda är tikar alla tre:yes:.

• Like 1

5 hours ago Hipshot sa:

Jag tror detta blir skitroliga hundar så det var inte enkelt att passa.. Samtidigt, hunderiet är på tok för allvarligt för att inte vara helt säker i anskaffandet. Kan ju bli så att vi kommer och hälsar på när/om du får någon hane över när de blir lite äldre :huh::D Och nej, hustrun läser inte här ;)

Kom över ni och bara titta på dem ni:yes:

Visst är det skönt/tur att de inte har riktig koll som de trorB).

• Like 2

8 hours ago Ken1 sa:

Skulle man kunna få några bilder på dom bruna skönheterna framifrån :)

Självklart, det kommer i eftermiddag/kväll:yes:. De fick igår riktig mat för första gången. I vanliga fall så brukar vi rulla små köttbullar av viltfärsen som man får mata dem med. Men denna gång så ställde jag bara ner ett fatet med kronfärs som de slukade, det blir nog ena riktiga glupska hundjävlar:wub: detta.

• Like 1

12 hours ago faxe sa:

Självklart, det kommer i eftermiddag/kväll:yes:. De fick igår riktig mat för första gången. I vanliga fall så brukar vi rulla små köttbullar av viltfärsen som man får mata dem med. Men denna gång så ställde jag bara ner ett fatet med kronfärs som de slukade, det blir nog ena riktiga glupska hundjävlar:wub: detta.

Åhhh va jag väntar på bilder :)

• Like 1

24 minutes ago Sus308 sa:

Åhhh va jag väntar på bilder :)

Den som väntar på något gott......

Välkommen in på jaktsidan:yes:.

• Like 1

1 minute ago Sun Flower sa:

Men herregud vad söta! :wub:

Lämnar tråden i protest mot bilderna... 

Då får du nog ge fan i din dagbokB).

Nu drar jag också!

mitt hjärta klarar inte söta busiga valpar........

• Like 2

Lyxkäk till småttingarna!:thumbsup: Inte alla som blir uppfödda på kronfärs.:o Ögongodis!:wub:

:woot: Näst sista bilden är en klockren kandidat så hoppas inte den är tjingad.

Eller vad säger du Micke, är det inte en liten Cita. Kenneth har ju ingenting att säga till om här.

• Like 1

7 minutes ago Sus308 sa:

:woot: Näst sista bilden är en klockren kandidat så hoppas inte den är tjingad.

Eller vad säger du Micke, är det inte en liten Cita. Kenneth har ju ingenting att säga till om här.

Vem är du Sus308? Hoppas att du klarat dig ifrån karlarna här inne:D. Ingen är tjingad än:P.

58 minutes ago JOBEno1 sa:

Nu drar jag också!

mitt hjärta klarar inte söta busiga valpar........

Du är bombad:lol:.

1 minute ago Sus308 sa:

Det är jag som är frugan till Ken1 och ska det bli valp här i huset så är det jag som väljer. Men det är inte lätt

Ta två:wub::D.

Ps. det skall bli kul att träffas:yes:.

• Like 1

Valparna är ju för söta att titta på, fortsätter du i den här takten med att fota alla valpar kommer de snart hitta nya hem.