lsjonsson Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Ja. säkert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post faxe Posted March 6, 2017 Author Popular Post Share Posted March 6, 2017 6 hours ago Hipshot sa: Kul Ken!! Tror det där är helt rätt för dej.. jag åker gärna med och står på pass när elvispen ska in i buskarna Jag måste dock passa på detta Faxe.. vi har snackat om det och konstaterat att när/om vi ska skaffa ny hund så blir det en vorshte. Oj vad du kommer att missa. Men risken är ju överhängande att du kommer få jaga med en i alla fall, då jag nog inte kommer att kunna låta bli att spara en. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 38 minutes ago faxe sa: Oj vad du kommer att missa. Men risken är ju överhängande att du kommer få jaga med en i alla fall, då jag nog inte kommer att kunna låta bli att spara en. Den där lilla krabaten är ritkitg söt o inte verkar den ha några svarta klor heller för dom ogillar jag när man inte ser pulpan. Den hade jag kunnat tänka mig ta om jag hade varit frisk i foten men nu blir det inte så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken1 Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Det lutar åt en av de ljusa om någon av dom är tik. Fått för mej att den skulle synas bäst ibland tynne o snår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipshot Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Jag tror detta blir skitroliga hundar så det var inte enkelt att passa.. Samtidigt, hunderiet är på tok för allvarligt för att inte vara helt säker i anskaffandet. Kan ju bli så att vi kommer och hälsar på när/om du får någon hane över när de blir lite äldre Och nej, hustrun läser inte här 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 7, 2017 Author Share Posted March 7, 2017 7 hours ago Ken1 sa: Det lutar åt en av de ljusa om någon av dom är tik. Fått för mej att den skulle synas bäst ibland tynne o snår De röda är tikar alla tre. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 7, 2017 Author Share Posted March 7, 2017 5 hours ago Hipshot sa: Jag tror detta blir skitroliga hundar så det var inte enkelt att passa.. Samtidigt, hunderiet är på tok för allvarligt för att inte vara helt säker i anskaffandet. Kan ju bli så att vi kommer och hälsar på när/om du får någon hane över när de blir lite äldre Och nej, hustrun läser inte här Kom över ni och bara titta på dem ni. Visst är det skönt/tur att de inte har riktig koll som de tror. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken1 Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Och nu har Mike döpt henne 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Mad Mike Posted March 7, 2017 Popular Post Share Posted March 7, 2017 2 hours ago Ken1 sa: Och nu har Mike döpt henne I samråd med din fru...något annat vågar jag inte /Mike 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Mad Mike Posted March 7, 2017 Popular Post Share Posted March 7, 2017 Jag har redan börjat samla apportvilt till pyret /Mike 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken1 Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Skulle man kunna få några bilder på dom bruna skönheterna framifrån Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 8 hours ago Ken1 sa: Skulle man kunna få några bilder på dom bruna skönheterna framifrån Självklart, det kommer i eftermiddag/kväll. De fick igår riktig mat för första gången. I vanliga fall så brukar vi rulla små köttbullar av viltfärsen som man får mata dem med. Men denna gång så ställde jag bara ner ett fatet med kronfärs som de slukade, det blir nog ena riktiga glupska hundjävlar detta. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sus308 Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 12 hours ago faxe sa: Självklart, det kommer i eftermiddag/kväll. De fick igår riktig mat för första gången. I vanliga fall så brukar vi rulla små köttbullar av viltfärsen som man får mata dem med. Men denna gång så ställde jag bara ner ett fatet med kronfärs som de slukade, det blir nog ena riktiga glupska hundjävlar detta. Åhhh va jag väntar på bilder 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 24 minutes ago Sus308 sa: Åhhh va jag väntar på bilder Den som väntar på något gott...... Välkommen in på jaktsidan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post faxe Posted March 10, 2017 Author Popular Post Share Posted March 10, 2017 Nu har jag varit uppe och tagit lite bilder på sötingarna. Först en från igår med mat frossa av kronfärs. Sen blir det en valp med attetyd. Här är en som är väldigt trött, men henne brukar det vara mest drag i. Sen är vi bara söta. De svarta är svårt att få bra bilder på. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sun Flower Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Men herregud vad söta! Lämnar tråden i protest mot bilderna... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 1 minute ago Sun Flower sa: Men herregud vad söta! Lämnar tråden i protest mot bilderna... Då får du nog ge fan i din dagbok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOBEno1 Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Nu drar jag också! mitt hjärta klarar inte söta busiga valpar........ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Lyxkäk till småttingarna! Inte alla som blir uppfödda på kronfärs. Ögongodis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sus308 Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Näst sista bilden är en klockren kandidat så hoppas inte den är tjingad. Eller vad säger du Micke, är det inte en liten Cita. Kenneth har ju ingenting att säga till om här. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 7 minutes ago Sus308 sa: Näst sista bilden är en klockren kandidat så hoppas inte den är tjingad. Eller vad säger du Micke, är det inte en liten Cita. Kenneth har ju ingenting att säga till om här. Vem är du Sus308? Hoppas att du klarat dig ifrån karlarna här inne. Ingen är tjingad än. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 58 minutes ago JOBEno1 sa: Nu drar jag också! mitt hjärta klarar inte söta busiga valpar........ Du är bombad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Sus308 Posted March 10, 2017 Popular Post Share Posted March 10, 2017 5 minutes ago faxe sa: Vem är du Sus308? Hoppas att du klarat dig ifrån karlarna här inne. Ingen är tjingad än. Det är jag som är frugan till Ken1 och ska det bli valp här i huset så är det jag som väljer. Men det är inte lätt 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 1 minute ago Sus308 sa: Det är jag som är frugan till Ken1 och ska det bli valp här i huset så är det jag som väljer. Men det är inte lätt Ta två. Ps. det skall bli kul att träffas. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde_fmj Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Valparna är ju för söta att titta på, fortsätter du i den här takten med att fota alla valpar kommer de snart hitta nya hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts