faxe Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 15 minutes ago fredde_fmj sa: Valparna är ju för söta att titta på, fortsätter du i den här takten med att fota alla valpar kommer de snart hitta nya hem. Ha ha. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 48 minutes ago faxe sa: Vem är du Sus308? Hoppas att du klarat dig ifrån karlarna här inne. Ingen är tjingad än. Har du inte räknat ut det ännu 08:a? Det gjorde jag så fort jag såg vem som gillade hennes inlägg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 6 minutes ago lsjonsson sa: Har du inte räknat ut det ännu 08:a? Det gjorde jag så fort jag såg vem som gillade hennes inlägg. Du gillar ju alla damers inlägg, så det betyder tamedfan mig inte att man är gift din gubbsjuka gubbe 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad Mike Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 1 hour ago Sus308 sa: Näst sista bilden är en klockren kandidat så hoppas inte den är tjingad. Eller vad säger du Micke, är det inte en liten Cita. Kenneth har ju ingenting att säga till om här. Vi är helt överens! Döpt och klar;) /Mike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 7 hours ago faxe sa: Du gillar ju alla damers inlägg, så det betyder tamedfan mig inte att man är gift din gubbsjuka gubbe Helt rätt gubbe! Nej, jag lider inte av någon gubbsjuka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 8 hours ago Mad Mike sa: Vi är helt överens! Döpt och klar;) /Mike Har Kryssnings Mike döpt henne, så blir det väl något snuskigt namn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skånepåg Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Det är bara nåt speciellt med spanielvalpar, till och med när det är blandat wachtel i.. Men mig kan dom inte lura, jag vet vad för ett monster som gömmer sig bakom dom där ögonen.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 1 minute ago Skånepåg sa: Det är bara nåt speciellt med spanielvalpar, till och med när det är blandat wachtel i.. Men mig kan dom inte lura, jag vet vad för ett monster som gömmer sig bakom dom där ögonen.. Tyst med dig. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad Mike Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 2 hours ago faxe sa: Har Kryssnings Mike döpt henne, så blir det väl något snuskigt namn. Nej nej nej ett vackert namn på en vacker hund men namnet kan iofs böjas beroende på vovvens sinnelag;) /Mike 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post faxe Posted March 12, 2017 Author Popular Post Share Posted March 12, 2017 Igår flyttade vi ner valparna från sovrummet så de skall vänja sig med alla ljud. Och så var Izza så jävla trött på att vara där uppe. Det börjar bli fara för liv och lem att bara sitta i kalsingarna inne hos de små pyrajorna. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 50 minutes ago faxe sa: Igår flyttade vi ner valparna från sovrummet så de skall vänja sig med alla ljud. Och så var Izza så jävla trött på att vara där uppe. Det börjar bli fara för liv och lem att bara sitta i kalsingarna inne hos de små pyrajorna. Bita husse i nästippen om tillfälle ges. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 12, 2017 Author Share Posted March 12, 2017 5 minutes ago lsjonsson sa: Bita husse i nästippen om tillfälle ges. Det finns en betydligt större sak som de små kan sätta tänderna i. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 3 minutes ago faxe sa: Det finns en betydligt större sak som de små kan sätta tänderna i. Fötter o tårna om jag inte minns fel. Egen erfarenhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 12, 2017 Author Share Posted March 12, 2017 1 minute ago lsjonsson sa: Fötter o tårna om jag inte minns fel. Egen erfarenhet. Riktiga karlar har ädlare saker än fötter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 2 minutes ago faxe sa: Riktiga karlar har ädlare saker än fötter. Tredje benet??? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 17, 2017 Author Share Posted March 17, 2017 Nu blir det lite fredagsmys bilder. Ken1 med familj var här på besök och det vart tydligen lite svårt att välja, så jag sa. Ta två. De röda har ju faktiskt en fördel med sin färg, då ansikte, ögon och uttryck syns bättre, så är blir det lite fler bilder på svartingarna. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 17, 2017 Share Posted March 17, 2017 Retsticka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 17, 2017 Author Share Posted March 17, 2017 1 minute ago lsjonsson sa: Retsticka! Nopp, jag är en gubbjävel. Det finns några som inte är bokade än. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted March 17, 2017 Share Posted March 17, 2017 6 minutes ago faxe sa: Nopp, jag är en gubbjävel. Det finns några som inte är bokade än. Ja, jag vet det! Gubbjävlen o hans hundjävlar! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildand Posted March 17, 2017 Share Posted March 17, 2017 Jag är ju redan lite rasförädare med en spaniel som jagar med skall så detta borde egentligen va den optimala efterträdaren.. Är alla tingade? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Ken1 Posted March 17, 2017 Popular Post Share Posted March 17, 2017 Det blir den söta bruna för oss 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 17, 2017 Author Share Posted March 17, 2017 1 hour ago Vildand sa: Jag är ju redan lite rasförädare med en spaniel som jagar med skall så detta borde egentligen va den optimala efterträdaren.. Är alla tingade? Det finns några kvar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 17, 2017 Author Share Posted March 17, 2017 9 minutes ago Ken1 sa: Det blir den söta bruna för oss Hur fan skall ni ha det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted March 17, 2017 Author Share Posted March 17, 2017 13 minutes ago Ken1 sa: Det blir den söta bruna för oss Jag bokar först när jag fått klartecken ifrån sus308. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken1 Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 9 hours ago faxe sa: Jag bokar först när jag fått klartecken ifrån sus308. Det är nog bäst.... Det svänger mycket här nu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts