Popular Post pmt Posted May 3, 2017 Popular Post Posted May 3, 2017 Som en enklare headsup för hugade intressenter - en pint på Stortorget i Lund den 9/5 och den 16/5. Antar att folk kommer att snurra in och ut mellan typ 17 och 19 eller så. Jag lär trilla in runt 18. Skulle ni nu inte känna igen någon så ta med en ankpipa eller en kråkpipa så kan ni dra ett lockrop till vilket nördarna lystra....... /T 3 Quote
M-Ola Posted May 9, 2017 Posted May 9, 2017 Jag kommer nog att passera i dag lite efter 17. Ska försöka få barnvakt till nästa tisdag då sambon har nattjour och i så fall blir det nog en pint då också. Någon mer som är på? Quote
pmt Posted May 9, 2017 Author Posted May 9, 2017 Jag kommer nog att drälla förbi. Som brukligt. /T Quote
Popular Post M-Ola Posted May 9, 2017 Popular Post Posted May 9, 2017 Blev ju lite snopet. Han precis få i mig en öl så SMS:ar sambon att jag ska komma hem och hjälpa till och sanera efter minstingen som kräkts i soffan. Nu är soffklädseln i tvättmaskinen och minstingen sover. Tur man fick i sig en öl i varje fall. 4 Quote
pmt Posted May 12, 2017 Author Posted May 12, 2017 Så kan det gå.... Passa på och njut, rätt som det är är telingen 15. Då spyr dom i nån annans soffa..... T 2 Quote
pmt Posted May 12, 2017 Author Posted May 12, 2017 5 hours ago M-Ola sa: Men då behöver inte jag rensa upp efter honom. Exakt! /T Quote
Recommended Posts