Hoppa till innehåll

Senaste inläggen


Dahla

Recommended Posts

Jag har problem med forumet... jag har försökt spara så endast de senaste meddelandena sen förra besöket ska visas. Det fungerar sådär...

 

Det största problemet är att jag inte på ett enkelt sätt kan klicka mig fram till första olästa inlägg i en tråd med flera efterföljande inlägg... är jag bara gammal och trög eller ska det vara så?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det skall synas en blå punkt till vänster om trådrubriken. Om du klickar på den i stället för på rubriken så hamnar du på första olästa inlägget. För det mesta i alla fall.

 

5922faec864d5_Skrmavbild.thumb.jpg.2ccd4f1ef7816d325cf5f4fac528e6b9.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nä, jag kommer bara till sista inlägget och lyckas inte spara inställningarna som gör att jag ska komma till första olästa :/

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

13 minutes ago M-Ola sa:

Det skall synas en blå punkt till vänster om trådrubriken. Om du klickar på den i stället för på rubriken så hamnar du på första olästa inlägget. För det mesta i alla fall.

 

5922faec864d5_Skrmavbild.thumb.jpg.2ccd4f1ef7816d325cf5f4fac528e6b9.jpg

Sista tiden är det lite av ett lotteri om man kommer till sista eller upp till en månad tillbaka i tiden. Är så för mig på mobilen (iPhone 6S/Safari), pc1 med firefox och pc2 med chrome. Om det är någon uppdatering elle vissen chace vet jag inte, wizard eller någon annan i maskinrummet kanske har koll! :rolleyes:

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...