Geten Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 Tänkte ta med familjen på någon av dessa två, såg att dom var på samma datum. Vilken ska man välja? Nån som är bättre än den andra? Quote
Dansken Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 Jatack. Vill också ha svar på samma fråga. Hur långt är det mellan dom två ställen? Och på vilken har man bäst möjlighet att få plats för en husvagn? Quote
HuggyBear Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 Ifjol packade flera knallar ihop en dag tidigare i Östersund å många (förutom arrangörerna) ha sagt att de va dåligt me besökare dåligt me camping nära å långt till underhållningen på kvällen. Detta är precis tvärtemot vad jag hörde om Västgårds då det va många besökare bra med campingplatser nära å allt va relativt samlat. Markägaren i Kall är dessutom väldigt öppen för förslag å att utöka området om så önskas. Arrangörerna på Västgårds va tydligen väldigt aktiva i sitt sökande å väldigt lyhörda om idéer till förbättringar detta år... Landbys t.ex insåg sitt stora misstag med Östersund ifjol å bokade snabbt in sig på Västgårds i år istället. Det är ca 10mil emellan dessa... För mig å 2 kompisar är valet dit husbilen styr fullkomligt självklart mellan dessa 2 mässor! Det är uppe i Kall det händer! 1 Quote
Dr Krall Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 Den RIKTIGA jaktmässan i Jämtland är på Västgårds 2 Quote
Bubs Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 8 hours ago Dansken sa: Jatack. Vill också ha svar på samma fråga. Hur långt är det mellan dom två ställen? Och på vilken har man bäst möjlighet att få plats för en husvagn? På västgårds har du möjlighet till att ställa husvagnen.och det är ca 10mil imellan Östersund och Västgårds. Quote
Bubs Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 Själv så ska jag "arbeta" för pistolklubben på västgårds. Jag var även där i fjol fast endast som besökare. Allt var väldigt samlat på västgårds, väldigt nära till öl och nöjes tälten. Så ni som åker till västgårds, kom ner och säg hej vetja. /Willy PS: Det är väldigt vackert på västgårds. 2 Quote
Stefa7n Posted July 27, 2017 Posted July 27, 2017 Jag ska försöka övertala sambon å hänga med till Kall. Hört att det är på andra sidan sjön sett mot gamla Fäviken. Nåja dom brukar vara duktiga att skylta. Va på Jämtlands förra året och det var en besvikelse tyvärr. Quote
HuggyBear Posted July 28, 2017 Posted July 28, 2017 Fantastiskt vacker morgon här i Kall må jag säga. Tyvärr prova jag å åt jag en Acapulco pizza igår å de tycker inte magen om. Halsbränna från helvetet å nu är jag parkerad på ett dass. Hoppas de lugnar sig med magen snart... Vill gärna sova lite mer än 5h så man orkar med mässan sen idag.. Quote
Popular Post HuggyBear Posted August 1, 2017 Popular Post Posted August 1, 2017 Bjuder er på mitt första youtubeklipp från då jag panga flintlås 4 1 Quote
Recommended Posts