alle Posted September 15, 2017 Share Posted September 15, 2017 Sent ute men testar en blänkare å jaktledarens vägnar här. Är ett litet gäng som skall jaga änder nu sön kväll och mer rutinerad apportör än mitt wachtelskrälle skulle vara fint att ha med. Marken ligger längs e4an 5min söder om Jönköping. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted September 15, 2017 Share Posted September 15, 2017 4 minutes ago alle sa: Sent ute men testar en blänkare å jaktledarens vägnar här. Är ett litet gäng som skall jaga änder nu sön kväll och mer rutinerad apportör än mitt wachtelskrälle skulle vara fint att ha med. Marken ligger längs e4an 5min söder om Jönköping. Liiiite långt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alle Posted September 15, 2017 Author Share Posted September 15, 2017 12 minutes ago faxe sa: Liiiite långt. Äsch! De e bar å åk! som gentjänst kan jag komma upp med en klövviltshund med alfabetets alla bokstavskombinationer i höst, såna har ni säkert ingen brist på ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faxe Posted September 15, 2017 Share Posted September 15, 2017 10 minutes ago alle sa: Äsch! De e bar å åk! som gentjänst kan jag komma upp med en klövviltshund med alfabetets alla bokstavskombinationer i höst, såna har ni säkert ingen brist på ändå Du kan säkert köpa en billigt av mig, efter halva sesången. Om inte Mocca skärper sig så ryker hon. Obs ;det är en Urban hund! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonarvestrand Posted September 15, 2017 Share Posted September 15, 2017 Kan tyvärr inte denna gång, min Vorsteh skulle behöva lite mer apportering , om det blir mer gånger framöver så får du gärna höra av dig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts