JohanL73 Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Vad är det för skador på halsmynningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahla Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 På 2017-10-08 at 20:45 josc72 sa: RCBS hylshållare och Hornady verktyg. ? Borde du inte prova med hornadys hylshållare till Hornadys verktyg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahla Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 På 2017-10-08 at 20:45 josc72 sa: RCBS hylshållare och Hornady verktyg. ? Borde du inte prova med hornadys hylshållare till Hornadys verktyg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josc72 Posted August 17, 2020 Author Share Posted August 17, 2020 6 hours ago Dahla sa: ? Borde du inte prova med hornadys hylshållare till Hornadys verktyg? Kanske, jag köpte nya RCBS verktyg och laddar utav bara helsike. Man läser, ser på film, köper grejor, frågar och lär sig ännu mer. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahla Posted August 19, 2020 Share Posted August 19, 2020 Gott! I min värld funkar det absolut bäst med RCBS hylshållare till RCBS verktyg. Jag råkade sätta i en hylshållare från LEE och använde RCBS verktyg... kunde kamra varannan hylsa, utan kula... kliade mig i huvet några gånger kan jag lova. Varje tillverkare har väl sina egna mått som passar deras egna produkter bäst 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts