Popular Post HuggyBear Posted November 8, 2017 Popular Post Share Posted November 8, 2017 Efter att flertalet personer eftesökt denne herres intressanta hemsida (som stängts ner) med diverse välgjorda expansionstester så ha jag pm:at med självaste DrKeller. Han mailade mig sitt sparade innehåll så med Johans tillåtelse kan jag glädja er att återigen kunna delge er dessa tester... Bara för sakens skull så frånsäger sig både Johan och jag oss allt ansvar vad gäller publicerade laddata i dessa tester! Men det är ju som vanligt alltid var mans/kvinnas eget ansvar då det handladdas... Håll till godo! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Mad Mike Posted November 8, 2017 Popular Post Share Posted November 8, 2017 Stiftar denna tråd. /Mike 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrKeller Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Blev ju bra det där 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuggyBear Posted November 8, 2017 Author Share Posted November 8, 2017 35 minutes ago DrKeller sa: Blev ju bra det där Ja de tycker jag också! Stiftad för framtiden.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-martin- Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 Mycket intressant detta. Hade även varit kul med laddata för 9,3x57 kulorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts