Fredde_piteå Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Såg dessa ringar och de verkar bra och onekligen smidigt då jag kan använda orginalsadeln och ändå få X-moa lutning genom ringarna. Hyffsat pris dessutom, särskillt när man redan har sadeln så att säga. Jag vill inte tappa sadelmontaget då samma pipa ska ha olika användningsområden beroende på vilken optik som ska användas. Jag vill heller inte montera en picatinny på sadeln och därefter eftermarknadsringar/montage då så lågt montage som möjligt eftersträvas. Har någon här erfarenhet av dessa, eller Tier One produkter i övrigt? Quote
Popular Post Hipshot Posted January 26, 2018 Popular Post Posted January 26, 2018 Råttorna skjuter ju inte så långt så man måste trassla med tökna tokigheter.. 1 3 Quote
Hipshot Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Tänkte att det brukar ju vara lätt att reta upp Råttägarna, särdeles lättkränkt släkte.. så då kanske ngn ger dej svar på din fråga mellan bredsidorna mot mej 1 Quote
Fredde_piteå Posted January 26, 2018 Author Posted January 26, 2018 48 minutes ago Hipshot sa: Tänkte att det brukar ju vara lätt att reta upp Råttägarna, särdeles lättkränkt släkte.. så då kanske ngn ger dej svar på din fråga mellan bredsidorna mot mej Låt mig omformulera mitt ”pucko” till Kung! 1 Quote
Hipshot Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 Ingen verkar ju ha nappat så kronan sitter lite snett.. 1 Quote
Fredde_piteå Posted January 27, 2018 Author Posted January 27, 2018 1 hour ago Hipshot sa: Ingen verkar ju ha nappat så kronan sitter lite snett.. Äsch! Är val bara jag och Haugland som insett att råttorna kastar kulorna långt och med framgång Quote
Recommended Posts