Joacim Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 Forumträffar verkar onekligen jäkligt kul och än finns det säkert profiler som huserar i närområdet som man inte träffat. Vad sägs om att lägga träffen på Ullvereds Hjorthägn http://ww2.ulvereds.se/sondagsmiddag/? Vi kan ju kolla hur intresset ser ut först så kan vi gå vidare med datum, samåkning osv. Så vilka skulle vilja hänga på en dylik träff? Mvh Joacim Quote
Joacim Posted December 1, 2017 Author Posted December 1, 2017 Ska jag behöva sitta och käka med mitt alterego Quote
TekDr Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 Rent krasst skulle jag va intresserad men då jag nu hittat på dumheter med att söka jobb i Malmö lär mycket av min tid fram till jul va upptagen med aktiviteter för att sälja och köpa hus 1 Quote
Mr.Mephisto Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 Jag bor utanför Ängelholm och är klart intresserad! 1 Quote
Joacim Posted December 1, 2017 Author Posted December 1, 2017 3 hours ago TekDr sa: Rent krasst skulle jag va intresserad men då jag nu hittat på dumheter med att söka jobb i Malmö lär mycket av min tid fram till jul va upptagen med aktiviteter för att sälja och köpa hus Jag tänkte nog inte denna sidan jul heller om jag ska vara ärlig, bättre att låta julborden stöka över först. Men vill se intresset innan man börjar rodda med det. Mvh Joacim Quote
klompdomp Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 3 hours ago Joacim sa: Ska jag behöva sitta och käka med mitt alterego Det är väl den ende som tror på dina rövarhistorier! Skämt åsido hade jag gärna varit med, men nu bor jag ju i fel ände av landet... 1 Quote
Joacim Posted December 1, 2017 Author Posted December 1, 2017 1 hour ago Mr.Mephisto sa: Jag bor utanför Ängelholm och är klart intresserad! Kul med nya ansikten Mvh Joacim 1 Quote
Joacim Posted December 1, 2017 Author Posted December 1, 2017 Just now klompdomp sa: Det är väl den ende som tror på dina rövarhistorier! Skämt åsido hade jag gärna varit med, men nu bor jag ju i fel ände av landet... Så kan det ju vara, det får bli upp till betraktaren/åhöraren att bedömma Mvh Joacim Quote
TekDr Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 9 minutes ago Joacim sa: Jag tänkte nog inte denna sidan jul heller om jag ska vara ärlig, bättre att låta julborden stöka över först. Men vill se intresset innan man börjar rodda med det. Mvh Joacim Jag håller ögonen öppna så får jag se om det passar. 1 Quote
Joacim Posted December 4, 2017 Author Posted December 4, 2017 På 2017-12-01 at 21:20 OlersPer sa: Helt klart intresserad, jag följer. Kul Då är vi iallafall tre minst Kanske kan få med @Hunting4life och @Frågande och vetande också? Då har vi snart fått ihop till ett normalstort bord Mvh Joacim 1 Quote
Hunting4life Posted December 4, 2017 Posted December 4, 2017 Mycket bra initiativ. Kommer så länge jag har möjlighet. 1 Quote
Frågande och vetande Posted December 5, 2017 Posted December 5, 2017 Mycket roligt att du tar tag i en träff för oss som bor i närområdet! Klart man hänger på när tillfälle bjuds. Ullvereds hjorthägn är ett riktigt bra restaurang att förlägga det på också. Enda nackdelen är väl att man börjar tänka i banorna om ett eget hägn och liknande igen... 1 Quote
Joacim Posted December 7, 2017 Author Posted December 7, 2017 På 2017-12-04 at 18:25 Hunting4life sa: Mycket bra initiativ. Kommer så länge jag har möjlighet. Härligt - man kan räkna med dig På 2017-12-05 at 09:34 Frågande och vetande sa: Mycket roligt att du tar tag i en träff för oss som bor i närområdet! Klart man hänger på när tillfälle bjuds. Ullvereds hjorthägn är ett riktigt bra restaurang att förlägga det på också. Enda nackdelen är väl att man börjar tänka i banorna om ett eget hägn och liknande igen... Kul! Vi har en del snack att ta igen - varit ute på några jaktliga äventyr? Till samtliga så låter vi väll som sagt julen stöka över och sen tar vi upp denna tråden igen, tar fram ett par datum/tider och kollar vilken dag flest kan och sen bokar jag bord. Mvh Joacim Quote
Recommended Posts