bondensbästavän ;) Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 Hej! Genom skolan så får jag i vår söka Lisens på en hagel och en klass 1 bössa. Jag har redan bestämt mig för vilket studsare jag ska ha men är lite osäker på hageln. Jag har tittat på lite olika bössor och tänkte först på en beretta 686 men efter ett snack med vapensmeden så blev tankarna på en miroku mk70 universal. Han sa att på de nya berettorna så finns det en del grejor som går sönder och att dom kan börja glappa. Medans mirokun var en bössa som skulle hålla en hela livet. Mirokun passade mig mycket bra och båda bössorna kostade på ett ungefär lika mycket. Min fråga är vad har ni för erfarenheter av dessa två bössor? Quote
Popular Post pmt Posted December 22, 2017 Popular Post Posted December 22, 2017 Skjuter du en Beretta glapp är du antingen fruktansvärt flitig eller gör fetfel när du hanterar den. Så ur den aspekten är det lika. Därutöver är en Browning alltid rätt. Alltid. T 3 1 5 Quote
Hipshot Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 Och här kan man väl sätta ett = mellan Browning och Miroku..? 1 Quote
Galne Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 49 minutes ago Hipshot sa: Och här kan man väl sätta ett = mellan Browning och Miroku..? Jo Miroku tillverkar de flesta Browning hagelbockar!! 1 Quote
Popular Post MarkusR Posted December 22, 2017 Popular Post Posted December 22, 2017 Du skriver ju svaret i trådstarten "mirokun passade mig mycket bra" Det räcker så. I övrigt håller jag med ovanstående skribenter. Emotionellt menar jag att du ska skippa italienskt mög, men har inget rationellt väl funderat argument 3 1 3 Quote
bondensbästavän ;) Posted December 22, 2017 Author Posted December 22, 2017 Okej tack för alla svar! Quote
HerrBerg Posted December 27, 2017 Posted December 27, 2017 Det lät som om det blev en miroku? 1 Quote
Recommended Posts