seved Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Finns det några som jagar med fällor o snaror här. Vad använder ni för knivar o yxor när ni sätter ut fällorna, vittjar dom o flår djuren? Seved Quote
dptrapper Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Jajamän. Lulesnaran samt för mård sidensjöfällan, Trapper90 samt Belisle 120. Har olika knivar men bäst gillar jag min Victorinox Work Champ. Yxa använder jag inte alls, bara tungt släpa på. Quote
seved Posted January 10, 2018 Author Posted January 10, 2018 Se där ja. Trevligt. Jag är så jkla sugen på att börja. Men det är ju tiden som inte räcker till. Aha är det en av deras fällisar. Borde inte en huggare funka bra när man sätter upp fällorna. Seved Quote
Tuffhund Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Leatherman Wave och en liten yxa som jag tror Gränsfors tillverkat. Quote
seved Posted January 10, 2018 Author Posted January 10, 2018 Ja leatherman är ju tingliga. Tången kanske funkar till att klippa av klorna med. Har du provat att ha huggare med dej. Seved Quote
Recommended Posts