seved Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Jag slipade om en av min Forest modell som krökte sej vid härdning. Den kanske kan bli gullig. Den är 30 mm bred. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Kan nog bli en riktigt trevlig allroundkniv! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seved Posted February 26, 2018 Author Share Posted February 26, 2018 Ja precis. Jag kommer nog att gilla den skarpt. Ska göra en Hi ride slida till den o Edc a den. Seved 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shamani Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Gullig...?? Du e rolig du.. En robust pjäs! Men gullig..? Men lika välgjord som vanligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seved Posted February 26, 2018 Author Share Posted February 26, 2018 Ha ha jag var på lite skämt humör ?? . Ja den är rätt robust. Kan nog bli en favorit för min del ?. Seved 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts