Popular Post Rävjägar'n Posted April 3, 2019 Popular Post Posted April 3, 2019 Jag har suttit och sträckläst rävjaktstrådarna nu. Hoppas att de lever vidare och uppdateras bättre nästa år. Här är mitt bidrag. Nästa säsong får vi sätta nya rekord. 8 2 Quote
Rävjägar'n Posted April 3, 2019 Posted April 3, 2019 34 stycken. Nya stora planer inför nästa säsong och nytt rekord. 1 Quote
Ompi Posted April 3, 2019 Posted April 3, 2019 17 hours ago Rävjägar'n sa: Jag har suttit och sträckläst rävjaktstrådarna nu. Hoppas att de lever vidare och uppdateras bättre nästa år. Här är mitt bidrag. Nästa säsong får vi sätta nya rekord. Kan man gå en kurs hos dig, sheesh gubben det var inte dåligt 1 Quote
Popular Post vildmark Posted July 18, 2019 Author Popular Post Posted July 18, 2019 har vi nån ny tråd i år? hittar den inte.. hursomhelst körde jag första vakpasset från mitt grymma vaktorn ikväll.. Det resulterade i 3 skjutna rävvalpar.. bra start... 4 Quote
Hipshot Posted July 19, 2019 Posted July 19, 2019 Usch.. såg att jag kladdat i tråden flera gånger innan men aldrig skrivit hur det gick, förmodligen finns det i jaktdagboken.. Obra, ska försöka skärpa mej iår! Dags att ta tag i detta.. ska kolla hur det ser ut på åkern vid tornet idag tänkte jag.. förmodligen korn som står ännu så det lär dröja för min del tills man tröskat. Ska iaf tända upp och börja ösa ut hundfoder så jag har kunder ppl när de skördar. Quote
vildmark Posted July 19, 2019 Author Posted July 19, 2019 jag har vete på åkern framför tornet.. men jag har ställt tornet så jag har en vildvuxen kant utanför åkern till höger där jag åtlar.. Brukar trimma gräset så det blir lättare att se vad som går där.. Åtlar gör jag i buskaget/nässlorna..Det svajar rejält när rävarna är där och rotar.. 1 Quote
vildmark Posted October 29, 2019 Author Posted October 29, 2019 fångade en räv inatt och en häromveckan i fällan bakom huset.. 2 Quote
Popular Post Vildand Posted November 1, 2019 Popular Post Posted November 1, 2019 Blev en idag på ståndskall för min spaniel? 3 Quote
Recommended Posts