Janne1 Posted May 15, 2019 Share Posted May 15, 2019 KILLE/ar till jaktlag i UPPSALA Pris: 16300 kr/år 10 – 15 min. fr UPPSALA. 45 min fr Stockholm. Vi erbjuder trevligt jaktlag (25-64 år), bra jaktstuga m sovutrymme, bastu, slakt/kylrum, fiber + mkt mer. 2019-20. Lite utöver det vanliga. Fin, viltrik jaktmark ca 600 Ha i en bit sedan 1992 Vi har ALL drevjakt =(Rå/Hare/Räv/Vildsvins-hundar) + vildsvins-(4 st vakkojor m foder/belysning ) /älg-/kråk/-grytjakt. Tot. 12 hundar i laget. EJ pyrsch/stöt-jakt. Gärna Norr/Värm/Smålänning, hantverkare, ej krav. För dig (1 – 2 st) sociala, aktiva jägare/lagspelare som kan, vill o får jaga, främst på helgerna. EJ nybörjare Skriv o eller ring 0705-803400 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post strävhår Posted May 15, 2019 Popular Post Share Posted May 15, 2019 EJ pyrsch/stöt/jakt Världens tråkigaste upplägg. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted May 15, 2019 Share Posted May 15, 2019 Tur man bor på landet..... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne1 Posted May 15, 2019 Author Share Posted May 15, 2019 1 hour ago strävhår sa: EJ pyrsch/stöt/jakt Världens tråkigaste upplägg. För dig, ja. Inte för oss som älskar drev med långsamdrivande hundar! Du gillar tydligen inte allmogejakt! Prata gärna med drever/tax/basset/beagle-ägare så får du höra annat! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strävhår Posted May 15, 2019 Share Posted May 15, 2019 10 minutes ago Janne1 sa: Du gillar tydligen inte allmogejakt! Prata gärna med drever/tax/basset/beagle-ägare så får du höra annat! ? Spontant undrar jag varför ni har sådan omsättning på medlemmar som ni har, rätt ofta ni söker medlemmar? Rätta mig gärna om jag jar fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post OlersPer Posted May 15, 2019 Popular Post Share Posted May 15, 2019 Kille/killar? Medvetet eller bara feltänkt? Varför denna distinktion, ni missar mängder av bra jägare. 4 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strävhår Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 Som sagt ofta, med tanke på en fantastisk mark med jättebra jakter är det förvånade ofta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts