Popular Post Ninety Posted January 2, 2020 Popular Post Share Posted January 2, 2020 Jag är en 49-årig östgöte från Linköping, något sen i starten, tog jägarexamen 1995 ihop med fyra kompisar som femte man i en studiecirkel. Intresserad av djur, natur och friluftsliv har jag varit sen barnsben, men med jakten kom jag inte igång med då på 90-talet även om kompisar och svärfar och svågrar försökte peppa mig. Så för ett år sedan när svärfar tyvärr gick bort så blev det så att jag fick ärva studsare, fältskyttegevär och hagelbössa och intresset för jakt vaknade igen. Gick direkt med i Åtvidabergs jaktskytteklubb för att öva upp skyttet igen, man vill ju att varje avlossat skott ska sitta på rätt ställe. Har varit med Gävleborgssvågern på älgjakt i härjedalen, annars har det varit sparsamt med jakttillfällen, har blivit mer övningsskytte, jaktstigar och arbetsdagar på klubben. Har nån gästjakt på gång och några krokar ute och hoppas på att få lära upp mig i det jaktliga och få chansen att bli en bidragande medlem i ett trevligt jaktlag. Tack för mig! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryberget Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Härlig introduktion! Varmt välkommen till sveriges (enligt mig) trevligaste jaktforum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Hej & välkommen hit! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Välkommen hit ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuggyBear Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Hoppas de bli mer jakt för dig framöver då! ??? Välkommen till oss på jaktsidan! ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Dansken Posted January 3, 2020 Popular Post Share Posted January 3, 2020 Just now HuggyBear sa: Hoppas de bli mer jakt för dig framöver då! Det är klart det blir. Det finns säkert nån forist i närheten som kan bjuda en extra passkytt på jakt... Det är inte så långt hit om man kör över skogen heller ? 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusR Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Välkommen ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Hipshot Posted January 3, 2020 Popular Post Share Posted January 3, 2020 Välkommen till forumet! Ska du besöka Dansken så ta gärna med dej kulvapen du önskar gängade, han älskar sånt! Snacka gärna med polarna med, ni kanske kan få mängdrabatt? 1 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hobbe Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Välkommen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strävhår Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 2 hours ago, Hipshot said: Välkommen till forumet! Ska du besöka Dansken så ta gärna med dej kulvapen du önskar gängade, han älskar sånt! Snacka gärna med polarna med, ni kanske kan få mängdrabatt? Gängrabatt?! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strävhår Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 Välkommen till klubben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 8 minutes ago strävhår sa: Gängrabatt?! Det finns hjälp att få för att lämna gäng 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts