Hipshot Posted February 16, 2020 Posted February 16, 2020 Eller inte.. jag vet inte men herrejösses vilket jävla mög! Quote
MarkusR Posted February 16, 2020 Posted February 16, 2020 Jag är nog osedvanligt trög, men jag fattar verkligen inte alls... Hur kan man vilja lägga upp film på så mycket skamskjutningar? ? 1 Quote
Popular Post pmt Posted February 16, 2020 Popular Post Posted February 16, 2020 Tja, en film som bevisar varför man ska ha ejektor och inte tre pipor.... /T 3 Quote
culot Posted February 17, 2020 Posted February 17, 2020 Har man hål i huvet 1+1 krav för pump och halvautomat så blir resultatet såna avarter. jag behöver bara en pipa för 3-skott och behöver inte ens plocka ur hylsor själv ? Quote
Hipshot Posted February 17, 2020 Author Posted February 17, 2020 Roligast var ändå när säkringen tycktes hänga sig eller något.. räven kommer.. snubben står och bankar med näven på lådan på möget.. sen lyfter han för att skjuta! Lite som Blaser, en extra helt onödig säkring... Fan.. det kanske bara rör sig om dåligt förpackad marknadsföring?? Quote
TekDr Posted February 17, 2020 Posted February 17, 2020 Nu har jag studerat denna herre down under då han faktiskt kör shotkam vilket gör det lite mer intressant. han skjuter bedrövligt med i princip allt han har i nävarna och hans flyktskytte får en att bli mörkrädd. Dock knackar han på bössan för att väcka shotkam:en innan skott så det kan inte beskyllas chiappan även om det verkar va ett jäkla härk ändå som mest får en användning när man har en lagstiftning som de har där. men som sagt han borde träna lite mer på bana då han oftast bara pekar och trycker... men tittar man på fler av hans filmer verkar han peta in ett och annat randhagel då och då för hans lönnfeta taxar brukar hitta en då räv lite här och var ?♂️ Quote
danielj Posted February 17, 2020 Posted February 17, 2020 Hmmm. Kor som hagelfång känns väl lite väl? //Danielj 1 1 Quote
Christian N Posted February 18, 2020 Posted February 18, 2020 Kor är tåliga djur. Ärligt talat är det där ingen acceptabel hantering av vapen. /C Quote
danielj Posted February 18, 2020 Posted February 18, 2020 35 minutes ago Christian N sa: Kor är tåliga djur. Ärligt talat är det där ingen acceptabel hantering av vapen. /C Han lyckades ha både kor och folk i bakgrunden. Med tanke på hans "träffsäkerhet" så skulle jag nog inte bli allt för glad! Men helsike vilka marken undra hur många rävar han får i pass på ett år? //Danielj Quote
HQA1640 Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 Sitter här å kikar i gamla trådar och konstaterar att de är bra med många skott, då börjar man med att skjuta första rakt på och sen flyttar man fram lite för varje gång till framförhållningen stämmer 😁 haha Quote
Recommended Posts