Baloo145 Posted April 24, 2020 Posted April 24, 2020 Hej jag undrar om det finns någon med erfarenhet utav tysk jatterrier/gråhund, vet att det fanns för ett antal år sen så undrar mest om de finns kvar, om det finns någon som har eller vet någon som har en eller någon som planerat valpar, vet att detta är en chansning men jag provar iallafall Quote
MKJ Posted April 25, 2020 Posted April 25, 2020 Jag har jagat med ett par, mycket jakt men man lär ha marker som tål dem, i.e. sorterar inte under kortdrivare direkt. Quote
MKJ Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 Närgånget och uthålligt skulle man väl kunna säga, men det säger sig väl själv med den kombon? Quote
MKJ Posted May 4, 2020 Posted May 4, 2020 Nä de jag jagat med jagar numera i de sälla. Det är två raser med (rastypiskt) extrem jaktlust och även självständighet. Tror det kan bli lite för mycket av det goda, annars hade det ju tveklöst figurerat fler såna och färre gråwachtlar. Quote
Daltorpet Posted May 5, 2020 Posted May 5, 2020 Här såg jag på blocket. https://www.blocket.se/annons/stockholm/grahund_tyskjakt_terrier_blandning/89747080 Quote
Recommended Posts