Tobdala Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 Hej! Är ute efter en lampa till skyddsjakt och eftersök. Vill gärna ha möjlighet till grön belysning i vissa lägen. Har tittat på Nextorch p5g och jaktkit L2. Någon som har erfarenheter eller andra tips? /Tobias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karelsk blandning Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 https://www.valostore.se/produkt/eftersokspaket_olight_warrior_x/ Den använder jag till det mesta, har lyst på räv inatt med den utan att den reagerade. Hade inte varit helt fel med ett lite bättre vapen fäste men det som följer med fungerar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galne Posted April 28, 2020 Share Posted April 28, 2020 Kör med en ultrafire med grönt ljus, den och dess tillbehör köpte jag på DX för många år sen... Funkat kanon för mig hittills, men visst ser man sämre i grönt än klart. Men viltet bryr sig mindre med grönt ljus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobdala Posted April 30, 2020 Author Share Posted April 30, 2020 Jag provar Nextorch T5G som efterföljaren visst heter, så får vi se hur den är. Tack för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts