Popular Post BodaJonas Posted June 9, 2020 Popular Post Share Posted June 9, 2020 BodaJonas är en filur på dryga 30år från hjärtat av Dalarna, närmare bestämt 2 mil norr om Rättvik. Jagar främst klövvilt, favoriten är älg( tog tyvärr bort min jämte hösten -19), men blir mycket småvilt, främst Råbock och bäver. Skogsfågel jagas även det. Lever med sambo, tvillingpojkar på 9år och en bonusgrabb på 8år. Jagar jag inte så arbetar jag som Teamledare på SOS Alarm samt räddningstjänsten. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rovjagarn Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Välkommen hit kompis!:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BodaJonas Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 53 minutes ago rovjagarn sa: Välkommen hit kompis!:) Tackar!! Tack för tipset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusR Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Välkommen hit ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Hej & välkommen hit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BodaJonas Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 29 minutes ago lsjonsson sa: Hej & välkommen hit! Tackar!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BodaJonas Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 52 minutes ago MarkusR sa: Välkommen hit ? Tackar!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galne Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Varmt välkommen hit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BodaJonas Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 4 minutes ago Galne sa: Varmt välkommen hit! Tackar!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Hej och välkommen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takko Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Välkommen hit!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BodaJonas Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 8 hours ago Dansken sa: Hej och välkommen ? Tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BodaJonas Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 2 hours ago Takko sa: Välkommen hit!? Tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redtop Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Välkommen till den vänliga jaktkanalen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BodaJonas Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 55 minutes ago redtop sa: Välkommen till den vänliga jaktkanalen! Tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlersPer Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Välkommen till kanalen. Kul med fler tvillingfäder, mina är 13 om en månad. Lillebror på 8 är inte alltid så glada för dem?. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BodaJonas Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 2 hours ago OlersPer sa: Välkommen till kanalen. Kul med fler tvillingfäder, mina är 13 om en månad. Lillebror på 8 är inte alltid så glada för dem?. Tackar! Härligt, kan dock förstå lillebror, här är det bonusgrabben som ständigt blir nerröstad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipshot Posted June 10, 2020 Share Posted June 10, 2020 På 2020-06-09 at 04:17 BodaJonas sa: BodaJonas är en filur på dryga 30år från hjärtat av Dalarna, närmare bestämt 2 mil norr om Rättvik. Jagar främst klövvilt, favoriten är älg( tog tyvärr bort min jämte hösten -19), men blir mycket småvilt, främst Råbock och bäver. Skogsfågel jagas även det. Lever med sambo, tvillingpojkar på 9år och en bonusgrabb på 8år. Jagar jag inte så arbetar jag som Teamledare på SOS Alarm samt räddningstjänsten. Hej och välkommen! Snackar med dina kollegor i Sthlm dagligen Rikard RLC Sthlm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BodaJonas Posted June 10, 2020 Author Share Posted June 10, 2020 16 hours ago Hipshot sa: Hej och välkommen! Snackar med dina kollegor i Sthlm dagligen Rikard RLC Sthlm. Tackar! Se där ja? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts