Dansken Posted September 25, 2020 Share Posted September 25, 2020 https://www.blocket.se/annons/dalarna/hva_9_3x57/92115213 9,3X57 - 2500 kr Beskrivning Fin Husqvarna 146 med timeny tryck, Winchester trelägessäkring, nyare kolv samt gängad pipa m15x1 och fästerna till kikarsikte (ej kikarsiktet). Vapnet kräver licens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WestinJimmy Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 Hej. Jag håller precis på att skicka in licensansökan på denna bössa. Tänkte ha som renodlad vakbössa på gris. Hoppas den duger till det Jag har en ljuddämpare på min 8*57 som passar så jag monterar dämpare istället för rekylbroms. Tror du det är ett bra köp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted October 15, 2020 Author Share Posted October 15, 2020 Bara du svarvar upp hålet i dämparen så den större kulan kan komma ut- då ska det nog gå bra ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galne Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 9 minutes ago Dansken sa: Bara du svarvar upp hålet i dämparen så den större kulan kan komma ut- då ska det nog gå bra ? Eller har en dämpare med utbytbar front och ser till att skaffa en för 9,3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted October 15, 2020 Author Share Posted October 15, 2020 1 av 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WestinJimmy Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 14 minutes ago Dansken sa: Bara du svarvar upp hålet i dämparen så den större kulan kan komma ut- då ska det nog gå bra ? Det ska väl funka med den ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts