Popular Post Dansken Posted October 12, 2020 Popular Post Share Posted October 12, 2020 Som har packat matsäcken och ska ut och se om det kan bli någon älg. Både passare och hundfolk. Var rädda om varandra så vi får alla gubbar (och gummor) och hundar med ur skogen. Tjingeling. 3 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahla Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 Jag är vaken, jag har fått i mig två muggar kaffe och väntar nu på att få gå och morgonskita innan jag ska ut i skogen. Till skillnad mot dig så har vi inte sett en enda älg på våra fem kameror så jag är lätt skeptisk till det här med älgjakt just för stunden. Önskar Dig en riktigt bra skitjakt också! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryberget Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 Har nyss dragit morgonbajsen och åker iväg om ca 20 minuter. Regnet öste ner igår och inatt, för att nu på morgonen övergå till ett lätt, lätt duggregn. Med en del synobs på både stort och smått så känns utgångsläget lovande. Men det har det gjhort förr också, med varierat resultat Håller också med vår danskbördige kamrat: var försiktiga, ta inga risker och var rädda om varandra . Skitjakt på er alla! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkjon Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 Skitjakt på er. Åker till utmarken nu för lite morgonpyrsch. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TekDr Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 Skitjakt Edit [8:11] Sett en suspekt ”älgbuske” i dimman och nu har jag två ekorrar som slåss så bark och löv yr... men det stekta fläsket är gott ?♂️ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Ompi Posted October 12, 2020 Popular Post Share Posted October 12, 2020 Fint väder här i värmland, en älg nere hitills. Skitjakt på dig med Dansken ! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vildmark Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 Bara kalvjakt för min del.. kom ingen kalv men en bock blev det iallafall.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klompdomp Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Stal denna från Facebook. hoppas det gått bra för er som redan varit ute, själv måste jag vänta tills lördag.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post vildmark Posted October 15, 2020 Popular Post Share Posted October 15, 2020 ingen älgkalv men det blev ett dovvilt nu på morgonen...och jag såg precis en älg nu när jag gick ut på kvällspasset.. tror dock att det var en fjoling.. Och ja slutstycket sitter i bössan på bilden..men jag har gjort patron ur och är själv på stället... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts