Popular Post seved Posted November 5, 2020 Popular Post Posted November 5, 2020 Jag har gjort 2 stycken expriment knivar. Här är experimentkniv nummer 1. AEB-L stål med handtag i betsad flammbjörk. 4 Quote
Dansken Posted November 6, 2020 Posted November 6, 2020 Den var riktigt fin. En lite fundering dock: vassa hörnan på eggen mot skaftet tror jag är "farlig" för pekfingret när man rotar inne i en älg med blöta fingrar Quote
seved Posted November 6, 2020 Author Posted November 6, 2020 Tackar tackar ?. Ja man kan ju runda av hörnet o göra choilen lite djupare. Brukar göra det om när dom vill ha det. Seved 1 Quote
karelsk blandning Posted May 21, 2021 Posted May 21, 2021 Den där kniven såg ut riktigt bra. Gör du slidor eftersom till knivarna när dom blir klar eller blir det knivar på hög? Quote
seved Posted July 9, 2021 Author Posted July 9, 2021 Tackar 😊. Jag gör slidor efter hand dom blir färdiga. Just till denna har det inte blivit någon för det är en expriment kniv till mej själv. Quote
Recommended Posts