jkth Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 Hej! Jag har tänkt starta en jaktpodd för jakthistorier. Planen är att jag läser in dem, lägger till ljudeffekter, musik och dylikt. Allt för att få det att bli trevligt och intressant. Men jag har ett litet problem. Jag skulle behöva historier att berätta! Så har ni någon story som är rolig, intressant, sorglig eller helt alldaglig så dela gärna med er. Antingen här i tråden eller helst skicka ett mail till jakthistorier@gmail.com så tar vi det vidare därifrån. Ni får självklart välja om ni vill vara anonyma eller så, och självklart så får ni lyssna igenom och godkänna historien innan den släpps för allmän lyssning. Hoppas detta låter som en rolig idé och att någon nappar. Jag skulle bli överlycklig! Visste inte riktigt vart på forumet denna tråd passade in men provar här. Tycker admin att detta inte hör hemma på forumet över huvud taget så får ni väl ta bort det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts