Popular Post MagnusN Posted December 29, 2020 Popular Post Posted December 29, 2020 Har tänkt att vore kul att få testa sådant som man är är sugen på. Hundar, vapen, knivar, sikten osv. Tänker att tråden går ut på att erbjuda något och hitta något som man är mer eller mindre sugen på. Och så blir det något av det. Tänk en dag på skjutbanan i vår där man kan jämföra 1-6sikten? Eller att få prova nattsikten? Jag tänker att man kan skriva: Jag är intresserad av.... Och kan erbjuda... Själv skulle jag tycka att det vore kul att prova långhållsskytte med en riktig racer, öjakt, rävlock med någon som kan, säljakt, uddajakt, styckning med ett proffs, jämföra nattsikten. Jag kan erbjuda drevjakt, korbensjakt, spannmålsjakt, drillingskytte, svartfågellock osv Tänker att det inte behöver vara så komplicerat. Eller så var det en dålig idé. 14 Quote
Hipshot Posted January 1, 2021 Posted January 1, 2021 Spännande tanke. Måste fundera på denna.. i bättre skick 1 Quote
Hobelius Posted January 3, 2021 Posted January 3, 2021 På 2020-12-29 at 20:15 MagnusN sa: Själv skulle jag tycka att det vore kul att prova långhållsskytte med en riktig racer. Ut till 1000 m på stålplåtsmål har jag här hemma om någon är sugen. 1 Quote
MagnusN Posted January 3, 2021 Author Posted January 3, 2021 9 hours ago Hobelius sa: Ut till 1000 m på stålplåtsmål har jag här hemma om någon är sugen. Var håller du till, typ ungefär? Quote
Recommended Posts