Shape Posted March 1, 2021 Share Posted March 1, 2021 Hejsan alla. Klarade min uppskrivning och skulle vilja skjuta upp nånstans men har svårt att hitta någon bana som är öppen för uppskjutning. Bor utanför Värnamo i Småland men kan köra en bit bara för att kunna få skjuta upp. Hade jätte gärna velat få reda på något ställe som är öppet där jag kan skjuta upp relativt snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted March 1, 2021 Share Posted March 1, 2021 Du får nog vänta till banorna öppnar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galne Posted March 1, 2021 Share Posted March 1, 2021 4 hours ago Shape sa: Hejsan alla. Klarade min uppskrivning och skulle vilja skjuta upp nånstans men har svårt att hitta någon bana som är öppen för uppskjutning. Bor utanför Värnamo i Småland men kan köra en bit bara för att kunna få skjuta upp. Hade jätte gärna velat få reda på något ställe som är öppet där jag kan skjuta upp relativt snart. Jäkla bit ner till oss i Blekinge, men tror du kan skjuta upp hos oss på Jämjö SPK's banor. Vill du köra så långt kan du kontakta John Nilsson så löser det sig nog! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkjon Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 Svegeråsen mellan Vara och Grästorp är nog öppet. Men det är ju en bit att åka. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shape Posted March 2, 2021 Author Share Posted March 2, 2021 9 hours ago kkjon sa: Svegeråsen mellan Vara och Grästorp är nog öppet. Men det är ju en bit att åka. Har du ett nummer till någon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shape Posted March 2, 2021 Author Share Posted March 2, 2021 20 hours ago Galne sa: Jäkla bit ner till oss i Blekinge, men tror du kan skjuta upp hos oss på Jämjö SPK's banor. Vill du köra så långt kan du kontakta John Nilsson så löser det sig nog! Ja de va allt en liten bit att köra. Om de hade vart mer åt Skåne håller hade de inte vart några problem. Brukar åka till Skåne så. Men tack ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkjon Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 2 hours ago Shape sa: Har du ett nummer till någon? Ska forska i det. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkjon Posted March 4, 2021 Share Posted March 4, 2021 På 2021-03-02 at 18:19 Shape sa: Har du ett nummer till någon? Från Svegeråsens hemsida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts