JOBEno1 Posted November 21, 2022 Share Posted November 21, 2022 Är det jag som lever i det förgångna eller är det inte väldigt höga slutpriser ( inkl slagavgift och 18% påslag) på bössorna senaste WB auktionen? blrjar nog bli gammal😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hs_merkel Posted November 21, 2022 Share Posted November 21, 2022 13 minutes ago JOBEno1 sa: Är det jag som lever i det förgångna eller är det inte väldigt höga slutpriser ( inkl slagavgift och 18% påslag) på bössorna senaste WB auktionen? blrjar nog bli gammal😂 Är 22,5% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOBEno1 Posted November 21, 2022 Share Posted November 21, 2022 Du ser Man lever i det förgångna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaps Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 Galet att så många kikarsikten gick till över marknadspris med tillkommande avgifter. Och här trodde man att man kunde göra ett par klipp.. Var enklare när WB höll i auktionen själva. Känns också aningen suspekt att flertalet av vad jag budade på också gick för maxbudet jag lagt.. med ett par kronors skillnad till nästa högstbjudande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts