josc72 Posted July 20, 2021 Share Posted July 20, 2021 Någon har fått för sig att pappa skall köpa den och renovera. Är den värd något? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian N Posted July 20, 2021 Share Posted July 20, 2021 Trevliga som tusan, men ganska opraktiska. Hade jag plats så absolut.. /C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josc72 Posted July 20, 2021 Author Share Posted July 20, 2021 10 minutes ago Christian N sa: Trevliga som tusan, men ganska opraktiska. Hade jag plats så absolut.. /C Varför är den opraktisk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian N Posted July 20, 2021 Share Posted July 20, 2021 2 hours ago josc72 sa: Varför är den opraktisk? För mig är den opraktiskt, rör/tubmagasin svår att ha optik på Jag ser inte öppna riktmedel väl laddar inte om all 22LR ammo Svårt med dämp på Men det är vad som gäller för mig. /C 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer_mouse Posted July 20, 2021 Share Posted July 20, 2021 Rent krasst skrotpris i Sverige dock betydligt mer på andra sidan pölen (som vanligt) speciellt om den har lite ålder Eftersom den är ruggigt slank så går nog den mesta optiken bort googlade lite å hittade en bild från en auktion i uk med en kikare på å den såg groteskt ut 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts