Hoppa till innehåll

Ett nytt objekt på stubben


Dansken

Recommended Posts

Kommer bli fin att bära runt på efter räv, bock och diverse fjäderbeklädd oknytt. 

Nu efter mitt sjukliga börsintresse med så är inte behovet av att byta vapen så stort heller, mitt stirriga i hjärnan blir mättad av grafer med linjer, zoner och skit, så chanserna att den ska få stå kvar ser ljusa ut för tillfället. Så tusen tack för denna möjligheten Dansken 🙏👍🏻

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago Joacim sa:

Störd som man är så kunde jag inte låta bli att Lakelander:fiera garderoben en smula till när jag ändå är igång 😅

Så blev en Lakelander m/389 i 7x64 med 🤣 P1020660.thumb.jpg.3f65f64e9c73368362e1a3698b5d3377.jpgP1020659.thumb.jpg.48f5abdd9d5de4e8823fa0677fb6e869.jpg

Självklart all in :D

Har en del Norma 7x64-ammo som söker nytt hem.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

4 hours ago Mad Mike sa:

Ruskigt snygg bössa Jocke!

Tack kompis, ja jag har börjat få nån snedtändning på "grovhuggen" nätskärning, vita effektplattor och höga kolvkammar 😅

4 hours ago Mad Mike sa:

Och vi är alla lite störda...Jag kan bara ha jänkebössor i klass1😉

Mike

🤣👌

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Dansken, så tråkigt att höra att Christer Hanström inte är med oss längre. Det var en man som var mycket trevlig, hjälpsam och lätt att ha att göra med. 

Fick hjälp en gång med en CG 2000 men Christer tyckte att det var en skitsak så han ville inte ha något betalt. Jag ville i alla fall visa min uppskattning så jag skickade en då nyutkommen bok om Winchester Model 94... Tänkte få honom intresserad av äldre bygelrepetrar... :)Till saken hör att Christer hade förmedlat en affär så jag fick möjlighet att köpa en Winchester bygelrepeter Model 1895... Nåväl, tror att boken blev uppskattad! 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...