Finn Inge Vidare Posted November 16, 2021 Author Share Posted November 16, 2021 9 hours ago Mad Mike sa: Kollade även på alla dubbelstudsare men där var det tvärtom för mig, samtliga var bättre på bild än i verkligheten 😉 Mike Även jag kollade lite med ena ögat på prisläget, men eftersom jag inte kunde/ville ta mig till WB bunkern för att se på objekten så, Näe ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post edge Posted November 16, 2021 Popular Post Share Posted November 16, 2021 25 minutes ago Finn Inge Vidare sa: Även jag kollade lite med ena ögat på prisläget, men eftersom jag inte kunde/ville ta mig till WB bunkern för att se på objekten så, Näe ! Det var nog klokt för den där bunkern var nog Sveriges minst Coronasäkra plats i förra veckan. 😊 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ijahman Posted November 17, 2021 Share Posted November 17, 2021 9 hours ago edge sa: Det var nog klokt för den där bunkern var nog Sveriges minst Coronasäkra plats i förra veckan. 😊 Jag var inne 5 timmar innan auktionsstarten (12.00 Måndags) Då var vi 4 personer där inne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hs_merkel Posted December 27, 2021 Share Posted December 27, 2021 En undran vad kostar de att lämna in? Och vad får man ut av slutpriset? Hade varit skönt att bara lämna ifrån sig allt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad Mike Posted December 27, 2021 Share Posted December 27, 2021 45 minutes ago hs_merkel sa: En undran vad kostar de att lämna in? Och vad får man ut av slutpriset? Hade varit skönt att bara lämna ifrån sig allt! Kostar inget att lämna in men WB tar 18% i försäljningsavgift på det klubbade beloppet samt en fast avgift på 250kr. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts