Finskavapen Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Någon som känner igen följande spridare? Alla märkningar borta, inställningarna är konstiga så jag skulle behöva en manual. Dessa är gamla och ditsatta av en tidigare dansk jägare som haft jakträtten jag och en vän tagit över. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finskavapen Posted January 9, 2022 Author Share Posted January 9, 2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Den måste ha varit billig om en Dansk inte tar den med sig 😂 Om du inte får napp här kan jag fråga åt dig på ett Dansk forum om någon där känner till den 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galne Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Är det inte som på de flesta? Prog-knappen styr vad du vill programmera och +/- styr värdet?? Och sen tar prog dig vidare i stegen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finskavapen Posted January 9, 2022 Author Share Posted January 9, 2022 3 minutes ago Galne sa: Är det inte som på de flesta? Prog-knappen styr vad du vill programmera och +/- styr värdet?? Och sen tar prog dig vidare i stegen? Troligtvis ja, men det kommer upp fler värden som ej finns förklaring på vad de gör. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finskavapen Posted January 13, 2022 Author Share Posted January 13, 2022 Vi har bestämt att byta ut den sämsta spridaren till en från biltema istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted January 13, 2022 Share Posted January 13, 2022 Jag misstänker det är en doserare som används inom medicinalindustrin som förra jägaren har stulit på jobbet, eller så har han fått köpa den på "discount" som kan passa i stället. Nästan Danskar är mycket för discount, och ännu snålare än robsoftare Biltemas spridare har funkat utmärkt för oss.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts