Popular Post KRONAN Posted January 24, 2022 Popular Post Share Posted January 24, 2022 Rasmus heter jag, är snart 27 år gammal, jagar och bor i Gästrikland, men har även tillgång till lite jakt i Uppland. Jag blev introducerad till jakt i väldigt ung ålder (6-7), då jag blev utdragen av min jakttokige far, vilket jag då inte alltid uppskattade, men uppskattar jättemycket idag. Jaktintresset för mig tog fart på riktigt bara några år sedan, smygjakt på vildsvin och bock ligger nära mitt hjärta och på senaste har rävjakten blivit det som får mig att tjuta högt inombords och bröstet varmt, särskilt när man lyckas locka in, helst under månsken. Har för avsikt under detta året att komma ut för att jaga och lära mig mer om fåglar, då fågeljakten har vuxit på mig. Tack för mig. 13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Hej & välkommen till forumet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipshot Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Fan va kul, kör på KRONAN!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusR Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Hjärtligt välkommen 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takko Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Välkommen till ett härligt forum. 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkjon Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Välkommen 👍😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts