Arctic Posted December 15, 2023 Share Posted December 15, 2023 Synd att de inte kunde komma med den informationen tidigare. Då hade det mycket väl kunnat bli ett "Black Friday" köp. Nu gick budgeten till annat. Får titta igen i februari - mars. Då ser det ut att finnas marginal i ekonomin igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joacim Posted December 20, 2023 Share Posted December 20, 2023 Nån som vet om det går att bara köpa atrappen? Vr har barnen sedan nått år tillbaka 🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindgren Posted December 20, 2023 Share Posted December 20, 2023 16 minutes ago, Joacim said: Nån som vet om det går att bara köpa atrappen? Vr har barnen sedan nått år tillbaka 🤔 Atrappen går att köpa, men du behöver ändå licens nyckeln... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joacim Posted December 20, 2023 Share Posted December 20, 2023 22 minutes ago lindgren sa: Atrappen går att köpa, men du behöver ändå licens nyckeln... Ok, så det bästa/prisvärdaste är typ att köpa hela kitet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Droggot Posted December 20, 2023 Author Share Posted December 20, 2023 GAIM fungerar endast på Oculus quest 2 och 3. Inga andra VR plattformar fungerar. När du köper från GAIM får du endast bössa trycke och licens nyckel Oculus Headsettet får du köpa vid sidan om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindgren Posted December 20, 2023 Share Posted December 20, 2023 On 12/12/2023 at 10:22 AM, Droggot said: Jag köpte denna av en kille på grann forat för att slippa laggandet o den fungerar kanon. införskaffade samma... Nu går det lättare på mer statiska saker.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joacim Posted December 20, 2023 Share Posted December 20, 2023 1 hour ago Droggot sa: GAIM fungerar endast på Oculus quest 2 och 3. Inga andra VR plattformar fungerar. När du köper från GAIM får du endast bössa trycke och licens nyckel Oculus Headsettet får du köpa vid sidan om. Aha, vi har Oculus 2 i hushållet 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Droggot Posted January 26 Author Share Posted January 26 Någon mer än jag som har testat GAIMs uppdatering? Nu har dom lagt till så man kan jaga med AR. Det går ju helt klart snabbare med uppföljnings skotten med en halvautomat istället för en bult bössa så det blir mer verklig träning för mig som jagar med en halvauto. Men jag tycker det känns konstigt att stå på pass med en bössa som ser ut som man har ett rivjärn runt pipan!! Men man kanske vänjer sig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts