Popular Post lindgren Posted February 7, 2022 Popular Post Share Posted February 7, 2022 Låter konstigt... Och sprider... Kan det vara ringarna? Eller baserna? Frågar åt en vän. 1 6 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuke Posted February 7, 2022 Share Posted February 7, 2022 Kröningen på pipan är kass helt klart. /M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian N Posted February 7, 2022 Share Posted February 7, 2022 Jag tror det visslar rätt spännande från den där… kul grej. /C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hs_merkel Posted February 7, 2022 Share Posted February 7, 2022 Dem där är lika bra hela som trasiga! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karelsk blandning Posted February 8, 2022 Share Posted February 8, 2022 Måste byta kula och laddas på mer så den stabiliseras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post lindgren Posted February 8, 2022 Author Popular Post Share Posted February 8, 2022 34 minutes ago, karelsk blandning said: Måste byta kula och laddas på mer så den stabiliseras. Kan det funka med att vrida pipan så man får lite mer twist i den, eller har jag för mkt twist, så jag ska vrida ut den åt andra hållet? Tur att man har ett bra skruvstäd,rörtång och en Crème brûlée-brännare, utifall man ska göra pipjobb. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maichel Posted February 8, 2022 Share Posted February 8, 2022 1 hour ago lindgren sa: Kan det funka med att vrida pipan så man får lite mer twist i den, eller har jag för mkt twist, så jag ska vrida ut den åt andra hållet? Tur att man har ett bra skruvstäd,rörtång och en Crème brûlée-brännare, utifall man ska göra pipjobb. skjut och njut! Utrustningen har snart justerat in sig ska du se. Några mer skott genom pipan så är du hemma och skjuter 0,1moa grupper på 900m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karelsk blandning Posted February 8, 2022 Share Posted February 8, 2022 6 hours ago lindgren sa: Kan det funka med att vrida pipan så man får lite mer twist i den, eller har jag för mkt twist, så jag ska vrida ut den åt andra hållet? Tur att man har ett bra skruvstäd,rörtång och en Crème brûlée-brännare, utifall man ska göra pipjobb. Ordentligt med värme före kan underlätta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts