kkjon Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Någon mer som ska till Lundsbrunn i helgen och sparka däck?? Jag åker nog i morgon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusR Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 När klantarna lägger sånt helgen man skjuter fältskytte-SM får de klara sig utan att jag sparkar däck 😉 Men det vore trevligt att ses, beemern behöver nog en tur söderut snart. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkjon Posted March 26, 2022 Author Share Posted March 26, 2022 23 hours ago MarkusR sa: När klantarna lägger sånt helgen man skjuter fältskytte-SM får de klara sig utan att jag sparkar däck 😉 Men det vore trevligt att ses, beemern behöver nog en tur söderut snart. En hel del folk trots fältskytte-SM... Kjells vapen ska ha en mässa i början av juni tror jag, då är skönare att åka hoj. Men det går utmärkt att komma på hjortsafari och någon annan gång också 😊 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klompdomp Posted March 26, 2022 Share Posted March 26, 2022 Hade helt missat att Astro hade mässa i helgen. Har ju nästan glömt bort hur det var före pandemin 😅 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts