sexfemåtta Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Vad är OK montage att sätta på sin 22lr? 11mm-skena.. siktet i fråga är 1". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LGH Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Kanske ett tråkigt svar, men vad som helst som håller siktet fast. Jag har använt Sportsmatch-ringar för 11mm spår. Kolla även Hurricane Luftvapen, tror de kan ha en del som passar och inte kostar skjortan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusN Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 https://baraluftvapen.se/optik/fasten/leapers-kikarsiktes-faste-1-medium-hel-skena-weaver.html Det har jag på min 10/22. Eller om det var modell låg, minns inte riktigt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sexfemåtta Posted April 5, 2022 Author Share Posted April 5, 2022 1 hour ago, LGH said: Kanske ett tråkigt svar, men vad som helst som håller siktet fast. Jag har använt Sportsmatch-ringar för 11mm spår. Kolla även Hurricane Luftvapen, tror de kan ha en del som passar och inte kostar skjortan. Hm ja, men jag bytte till ett annat sikte nu och ringarna som satt på 10/22an är ju inte ens helt runda?! Det glappar på siktet haha. Ska kolla ditt tips och @MagnusN, tack! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sako_Finnbear Posted April 10, 2022 Share Posted April 10, 2022 Jag kör med Warne stålringar på min .22lr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts