Popular Post faxe Posted June 18, 2022 Popular Post Posted June 18, 2022 Den ras som tidigare döptes till Cocktel här inne kommer nu att få en stavelse till som blir Lab😀. Smilla är på tjocken så det blir några valpar, och en tik kommer självklart att stanna i huset då Sita börjar bli till åren. För er som inte känner igen tråden där Izza förlorade ena ögat och kläckte ut ett gäng valpar efter en för mig okänd tjuvparning med den kåte Jack som då fanns i huset. Någon av de beryktade moddare får gärna länka till den tråden här, då jag glömt hur man gör😉. Smilla är 50% Jaktcocker och 50% Wachtel och hanen som hon är parad med är 50% Jaktlabbe och 50% Wachtel, därav den nya rasen Labcocktel. Det finns några ägare till Smillas syskon här inne på Jaktsidan (tänkte fört skriva Robsoft🤣), som gärna får dela med sig lite bilder och annat i tråden. Här är i alla fall Smilla som unghund. Och här är även den blivande fadern Nero med på bild som är 50/50 Jaktlabbe Wachtel😄 Och här är resultatet ifrån deras två dejter på röntgen bild😀. Det blir 6 st blandisar som jag hoppas med tanken på föräldrarna de perfekta såt hundarna som kommer att jaga allt samt vara ena jävlar på att ställa gris på ett klokt sätt om de får pappas gener❤️ 4 Quote
Popular Post Dansken Posted June 18, 2022 Popular Post Posted June 18, 2022 Då var det igen en nyregistrerat medlem som börjar sitt första inlägg här med att kränga blandraser. Skriv lite om dig själv först.... Annars får jag hänvisa dig till blocket.se 🤣🤣🤣 6 Quote
Popular Post faxe Posted June 18, 2022 Author Popular Post Posted June 18, 2022 12 minutes ago Dansken sa: Då var det igen en nyregistrerat medlem som börjar sitt första inlägg här med att kränga blandraser. Skriv lite om dig själv först.... Annars får jag hänvisa dig till blocket.se 🤣🤣🤣 Gubbjävel🤣. (Du får låna det namnet av jonsson ett tag😁). 1 3 Quote
lsjonsson Posted June 20, 2022 Posted June 20, 2022 På 2022-06-18 at 19:29 faxe sa: Gubbjävel🤣. (Du får låna det namnet av jonsson ett tag😁). NOLLÅTTA 1 Quote
Popular Post faxe Posted June 24, 2022 Author Popular Post Posted June 24, 2022 Valparna är ute och mår bra😍. Det vart 2 tikar och 4 hanar med bra vikt😀. 11 Quote
lsjonsson Posted June 25, 2022 Posted June 25, 2022 5 hours ago faxe sa: Valparna är ute och mår bra😍. Det vart 2 tikar och 4 hanar med bra vikt😀. Grattis till barnbarnen morfar! 1 Quote
faxe Posted June 25, 2022 Author Posted June 25, 2022 3 hours ago lsjonsson sa: Grattis till barnbarnen morfar! Massor av tack Gubbe❤️😉😝. 1 Quote
Namibia Posted June 25, 2022 Posted June 25, 2022 En stolt morbror Collins gratulerar fina syrran! 1 Quote
faxe Posted June 25, 2022 Author Posted June 25, 2022 7 hours ago Namibia sa: En stolt morbror Collins gratulerar fina syrran! Smilla tackar🥰. Quote
Hipshot Posted June 26, 2022 Posted June 26, 2022 Rolig färg på dem, kommer de bli så ljusa när de är "klara"? Quote
faxe Posted June 27, 2022 Author Posted June 27, 2022 15 hours ago Hipshot sa: Rolig färg på dem, kommer de bli så ljusa när de är "klara"? Jag tror de som är hel ljusa nu kommer att få lite dragning åt rött. De fläckiga ser ut att bli skimlar.😀.Mamma Smilla ha lite dragning åt rött. Den ljusa färgen har jag märkt att den är perfekt i skogen, då ingen kan säga att de inte såg hunden😀. Quote
Popular Post faxe Posted July 2, 2022 Author Popular Post Posted July 2, 2022 Nu är valparna en dryg vecka gamla och de växer på bra😀. 5 Quote
Popular Post faxe Posted July 5, 2022 Author Popular Post Posted July 5, 2022 En fin bild på Smilla och en av pojkarna❤️. 7 Quote
Popular Post faxe Posted July 7, 2022 Author Popular Post Posted July 7, 2022 Nu har de öppnat ögonen och fått klorna klippta för första gången. Det vart en riktig pers😯, jag har tydligen glömt hur jävliga de kan vara😃. 3 Quote
lsjonsson Posted July 7, 2022 Posted July 7, 2022 1 hour ago faxe sa: Nu har de öppnat ögonen och fått klorna klippta för första gången. Det vart en riktig pers😯, jag har tydligen glömt hur jävliga de kan vara😃. Sådan valp/hund sådan husse! Quote
faxe Posted July 7, 2022 Author Posted July 7, 2022 10 minutes ago lsjonsson sa: Sådan valp/hund sådan husse! Jag är inte bara jävlig, utan en riktig gubbjävel!!😁. Quote
lsjonsson Posted July 7, 2022 Posted July 7, 2022 9 minutes ago faxe sa: Jag är inte bara jävlig, utan en riktig gubbjävel!!😁. ...och en riktig NOLLÅTTA! 1 1 Quote
lsjonsson Posted July 10, 2022 Posted July 10, 2022 39 minutes ago faxe sa: Här serveras det tutten på rygg😀😀 Du kan ju behöva en tissetår spenljummen mjölk också! Quote
faxe Posted July 10, 2022 Author Posted July 10, 2022 1 hour ago lsjonsson sa: Du kan ju behöva en tissetår spenljummen mjölk också! Mjölk ska vara kall!!!! Quote
lsjonsson Posted July 10, 2022 Posted July 10, 2022 1 hour ago faxe sa: Mjölk ska vara kall!!!! Men barn ska ju ha spenljummen mjölk. Du är ju yngre än jag Nollåtta! Quote
faxe Posted July 16, 2022 Author Posted July 16, 2022 Moster Sita får hälsa på en av guldklimparna. /Matte Fixa 1 Quote
Recommended Posts