Popular Post qvarnhill Posted August 2, 2022 Popular Post Posted August 2, 2022 Det blir något fixat med favoritbössan mest hela tiden men nu börjar den bli färdig så som jag vill ha den... Fick ju ett hål i garderoben och väntar nu på att få fylla det hålet med nå't skojigt. 5 1 Quote
Dr Krall Posted August 3, 2022 Posted August 3, 2022 Igenkänning, och instämmer. Lokala jaktskytteklubben hade en 1900-Bifrost stående till övers efter byte av klubbössor. Köpte den som komplement till den av Dansken så fint uppsnofsade orginalstocken 🤩 1 Quote
qvarnhill Posted August 3, 2022 Author Posted August 3, 2022 34 minutes ago Dr Krall sa: Igenkänning, och instämmer. Lokala jaktskytteklubben hade en 1900-Bifrost stående till övers efter byte av klubbössor. Köpte den som komplement till den av Dansken så fint uppsnofsade orginalstocken 🤩 Det blev en helt ny upplevelse att skjuta när järnet flyttade in i plasten, så nöjd att det fick bli en Bifrost till 1900 i halvsju'n också. 1 Quote
hs_merkel Posted August 3, 2022 Posted August 3, 2022 Hade en bifrost på min 1900, gillade den skarpt, synd på glappet i bakkappan, som gjorde att jag bytte den. Quote
qvarnhill Posted August 4, 2022 Author Posted August 4, 2022 9 hours ago hs_merkel sa: Hade en bifrost på min 1900, gillade den skarpt, synd på glappet i bakkappan, som gjorde att jag bytte den. Trist men kontaktade du norrmännen och delgav dem problemet? Ett av mina slutstycken hade en konstig vinkel på handtaget, allt passade i kolven men det gick inte att säkra bössan! Fick lämna hela rasket till vapentekniker som ändrade vinkeln och såg till att allt var 100% - GRS tog den kostnaden utan att blinka! Quote
hs_merkel Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 18 minutes ago qvarnhill sa: Trist men kontaktade du norrmännen och delgav dem problemet? Ett av mina slutstycken hade en konstig vinkel på handtaget, allt passade i kolven men det gick inte att säkra bössan! Fick lämna hela rasket till vapentekniker som ändrade vinkeln och såg till att allt var 100% - GRS tog den kostnaden utan att blinka! Hade jätte bra kontakt med Nordik som skötte detta riktigt bra! Tyvärr var kolv 2 likadan. Synd då jag gillade den, så blev en KKC istället till ett annat system, utan knussel 1 Quote
Recommended Posts