Cooldenberg Posted August 24, 2022 Share Posted August 24, 2022 tja! jag har ett litet problem med min LSA 65. säkringen hoppar ur sitt läge hur ''vaggan'' som pinnen sitter i vilket gör att säkringen är i jämt och ständigt. hur kan jag göra för att få pinnen i sitt läge hela tiden utan att den hoppar ur. se bild så ser ni säkert vad jag menar. detta sker då den är i osäkrat läge --> säkrar --> osäkrar. någon annan som varit med om samma problem ? har skrivit åt vapenhandlarn jag köpte den från utan respons.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karelsk blandning Posted August 24, 2022 Share Posted August 24, 2022 Kraftigare fjäder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooldenberg Posted August 24, 2022 Author Share Posted August 24, 2022 blir det inte för mycket spänning på den då? vilket kan resultera i att den verkligen hoppar ur? kan det gå att borra gropen djupare så pinnen går längre ner tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts