Hoppa till innehåll

Remington 700 Alpha 1


TekDr

Recommended Posts

Snubblade över en bild på instagram som liknade nån sorts customlåda men det stod remington. Letade mig vidare något förvånad över att det visst fanns nåt sorts liv i Big Green trots allt 🤷‍♂️ Inget revolutionerande direkt men en vettig kombo av features. Frågan är hur bra kvalitetskontroll de bemödar sig med…

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

9 hours ago Hipshot sa:

Tikkan hinner knappt vända i skåpet? 

Nä den är här för att stanna, en t3 låda har kvaliteter en rem700/clon inte har 🤷‍♂️
 

dock ska det bli intressant att se vad man kan åstadkomma på remington då det de lanserar har mycket gemensamt med customlåsen på marknaden.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

27 minutes ago exabit sa:

Snark och dessutom gamla nyheter. Dubbelsnark! 😂

Varför startade du inte nån tråd om det då 😺
 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ibland funderar jag lite kring vem som har tänkt mest rätt! Killarna med Blaser -system, eller killarna som typ jag själv som plöjt ned ohemula mängder svenska skattade pesetas i Remingtons 700 system för att få dessa att skjuta rakt :pinch: 

...har 4st idag och villhöver en 5e :whistling:

/M

  • Thanks 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

5 hours ago Mad Mike sa:

Givetvis du! Förstår inte ens vad det finns att fundera över😎

Alltså jag litar mer på Maichel här.. han har ju 4 och önskar fler, han är mer konsekvent i sitt innehav. Mad Mike har ju haft fler men konstaterat att för hans jakt är slika verktyg suboptimala och har således reducerat innehavet. 

Inom 5 år har Mike nog vaskat den sista och åter fyllt skåpet med Sako, Anschutz, Merlin och Merkel.. B)

  • Haha 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...