aasenheim Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 Nu jäklar ska vi testa lite olika skott till 22:an och lite blyfritt till 30-06:an. Kör idag cci standard i Brno 2:an och även om träffarna sitter bra så är det ju alltid kul att testa nytt! Ett par jaktladdningar ska också testas. En subsonic till duvorna i ladugården och en lite snabbare till fågel utomhus. Blir sköj att testa subsonic som jag aldrig har skjutit tidigare! till klass 1:an är tanken att gå över till blyfritt. Oryx ska bli nåt annat och börjar med Hornady GMX.! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipshot Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 Spännande med 22-orna.. Blivit lite dyrt tycker jag? Förr kunde man köpa på sig en massa bös och testa runt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aasenheim Posted October 28, 2022 Author Share Posted October 28, 2022 15 hours ago Hipshot sa: Spännande med 22-orna.. Blivit lite dyrt tycker jag? Förr kunde man köpa på sig en massa bös och testa runt. Jo kostar ju en del numera, i vart fall när man bara ska testa och köper 50 av varje.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts