Popular Post exabit Posted May 25 Popular Post Share Posted May 25 Ser att Vorn kommit med en dyr version av Björnstödet Men vem står så och skjuter? Luftgevärsskyttar förstås, men vid jakt? Jag stod så på banan en gång med farsans Finnbear 30-06. Det gör man bara en gång och det var mitt första inträde i halvmåneklubben. Känns som en väldigt tveksam lösning faktiskt. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post TekDr Posted May 25 Popular Post Share Posted May 25 Säkert nåt för PRS-skyttarna, de brukar gilla att ha snuttekuddar att krama 🤷♂️ 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted May 29 Share Posted May 29 Ganska vanlig skjutställning på älgbanan, iaf inte ovanligt att se när man är funktionär. Jag tror det delvis kan bero på att man tycker vapnet är tungt, kryper man ihop i den ställningen avlastar man armarna, å andra sidan får man sämre rörlighet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts