exabit Posted June 5, 2023 Author Posted June 5, 2023 Det brukar vara 6 stationer á 4 skott så 24 inalles. Men sen får man räkna med särskjutning också, så ta lite marginal. Jag brukar ha med minst 40 skott. Fast nu var det några år sen jag sköt stigen sist. Möjligt att något ändrats men inte så troligt kanske. Verkar inte vara nån insatsskjutning i år vad det verkar. Quote
Islänningen Posted June 5, 2023 Posted June 5, 2023 2 hours ago exabit sa: Det brukar vara 6 stationer á 4 skott så 24 inalles. Men sen får man räkna med särskjutning också, så ta lite marginal. Jag brukar ha med minst 40 skott. Fast nu var det några år sen jag sköt stigen sist. Möjligt att något ändrats men inte så troligt kanske. Verkar inte vara nån insatsskjutning i år vad det verkar. Några speciella krav på ammo? Quote
exabit Posted June 6, 2023 Author Posted June 6, 2023 14 hours ago Islänningen sa: Några speciella krav på ammo? Nej. Skyttet sker i ett sand/grustag. Bättre kulfång går inte att finna. Quote
Recommended Posts