Finskavapen Posted January 1, 2024 Posted January 1, 2024 Husqvarna 1900 9,3x62 vänster, fått en adapter samt gänga för dämpare m15x1, dämpare stalon x108. dämparen är skjuten 1 skott för att se så det fungerade med gängan. Kolven är lite sliten från normalt handhavnde i skogen med åren. Weaverklackar. Tikka M65 6,5x55 vänster, ompipad med en 22mm thocj sporterpipa, den är märkt våpensm.å Norge, en välanvänd laminatkolv av grövre mått, original valnötskolv för standardpipa finns. Weaverklackar samt qd stålringar av okänt fabrikat, gissar weaver. Quote
Finskavapen Posted January 2, 2024 Author Posted January 2, 2024 Är 6500kr galet för Hva.n med dämpare inkluderat? Och 3-4000kr för tikkan? Quote
exabit Posted January 3, 2024 Posted January 3, 2024 22 hours ago Finskavapen sa: Är 6500kr galet för Hva.n med dämpare inkluderat? Och 3-4000kr för tikkan? Det beror på vem du frågar. Jag är högerskytt så för mig är dessa vapen värda omkring noll kronor Marknadsför dem väldigt tydligt som vänstervapen så att vänsterskyttar enkelt hittar dem. Vet inte hur många annonser jag sett med vänstervapen där det inte står i rubriken eller knappt texten att det är ett vänstervapen, vilket för mig är totalt obegripligt. Om du nu vill nå 10% av jägarna så måste det framgå tydligt att det är vänsterbössor. 1 Quote
mbbohman Posted January 3, 2024 Posted January 3, 2024 Tikkan med originalpipa hade jag köpt direkt men lilla frun tror jag inte kommer gilla tung pipa när hon går med hund. Men prismässigt tror jag inte du ligger så galet. 1 Quote
Popular Post Finskavapen Posted January 3, 2024 Author Popular Post Posted January 3, 2024 satte ut dom igår på blocket, 9,3 för 6500kr, verkar vara såld inom 2 timmar efter annonsering, Tikkan såldes inom 1 timme. Så priserna verkade ligga rätt för vårt syfte, bli av med dom ur dödsboet. 4 Quote
Recommended Posts